Pagina's

donderdag 11 mei 2023

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Het etentje was gisteren erg geslaagd. Mijn ouders hebben genoten.
En het werd feestelijk afgesloten 🎇🎆

Geen kerstkaart vandaag. Daar ben ik niet aan toe gekomen. Wel een felicitatiekaart.
Ik heb weer eens een easelkaart gemaakt. Hij is ook al weer verkocht aan mijn buurvrouw.

***
Deze kaart doet mee bij:

En straks ga ik met Caroline naar een verpleeghuis in Delft waar wij samen met een oud collega onze kaarten gaan verkopen.
 Ik heb de afgelopen maanden hard gewerkt om een voorraad te maken, dus nu maar hopen op een leuke verkoop. 
Woon je in de buurt van Delft? Kom dan gezellig langs.
De Bieslandhof
Beukenlaan 2
2636 VC Delft

En vanavond staat er ook nog een leuk uitje op de planning.
Maar daarover morgen meer.


16 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat dat het een leuk feestje voor je ouders is geworden.
    Daar zal iedereen wel van genoten hebben.
    Mooie kaart die je laat zien en tof dat jullie ze goed kwijt geraken met verkopen, anders krijg je er veel te veel bij elkaar.
    Dus voor vandaag ook weer een goede verkoop toegewenst.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke easelkaart Nicolette.
    Fijn dat jullie genoten hebben van de verjaardag.
    Succes met de verkoop.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige easel kaart Nicolette, altijd fijn om een feestje zo af te sluiten. veel succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je vader Nicolette....je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt!
    Ook deze easel kaart is gaaf zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige felicitatiekaart! Wat fijn dat jullie de verjaardag konden afsluiten met een etentje. Veel succes vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het zo druk als een klein baasje Nicolette. Je plaatste een gezellige foto met deze afsluiter. 🙂 Fijn dat het een geslaagde avond was, weer een mooie herinnering om op terug te zien. Je hebt ook een hele fijne kaart gemaakt, die je ook alweer kwijt bent! Je gaat goed zo! Veel succes voor vandaag gewenst, het zal me benieuwen...
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was je moeder bang voor het 'vuurwerk' of wilde ze niet op de foto? Gezellig om weer op terug te kunnen kijken.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Veel succes met de verkoop en geniet vanavond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie felicitatiekaart. Leuk zoon het roze. Succes met de verkoop. Fijn dat jullie een geslaagd etentje hadden. Mooie verwennerij met het toetje zo leuk opgediend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het gisteren zo gezellig was. Weer een mooie herinnering er bij.
    Je felicitatiekaart is erg leuk. Mooi zo'n easel-modelletje.
    Hopelijk hadden jullie een goed verkoop vanmiddag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel stijlvol kaartje heb je gemaakt.
    Succes met de verkoop.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend mooi kaartje is het! EN wat leuk dat je ouders zo genoten hebben en dat het zo feestelijk werd afgesloten. Bij mijn moeder deden ze dat ook, toen ze 85 werd en ze in het restaurant wisten waarom we uit eten gingen....
    Ik ben benieuwd hoe het was met de verkop, maar dat vertel je vast nog wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty deze kaart…supermooi gemaakt!
    Fijn dat het etentje gezellig was gisteravond, dat neemt niemand je meer af!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke fijn dat jullie genoten hebben, dit zijn de gouden momenten Nicolette!
    Ik zag jullie leuke foto voorbij komen op Facebook,zag er goed uit….ik hoop dat jullie lekker verkocht hebben maar dat laat je vast weten….tenslotte vind ik je kaartje superleuk en tenslotte tenslotte ben ik benieuwd wat je nog meer voor een leuk uitje hebt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is erg leuk!
    En papa's verjaardag was een fijne dag he, en een gezellig etentje!
    En gisteren was het ook heel gezellig ondanks dat er niet veel animo was maar ja.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A gorgeous card, thanks for sharing it with us at Morgan's ArtWorld Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beautiful map
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    dt morgans art world

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette