Pagina's

dinsdag 26 maart 2024

Condoleancekaarten

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik 3 condoleancekaarten zien. Ze zijn naar onze vrienden en hun moeder gegaan.
Hun vader is vorige week overleden. Een vriendschap die al heel wat jaren duurt.
Het begon toen mijn vriendin al bij mij in de kleuterklas zat, we verloren elkaar uit het oog en kwamen elkaar weer op de Mavo tegen. Michel werd op de MTS vriend met de broer van mijn vriendin. Mijn vriendin kreeg een vriend en haar broer een vriendin. Zo zijn we een vriendengroep geworden. En door de vader, die nu overleden is, heeft Michel zijn 1e baan aan te danken. Ze zijn jaren collega's geweest.
Ik hoop dat jullie er een beetje wijs uit worden 😉
Vandaar dat ik 3 kaarten gemaakt en verstuurd hebt. De ideeën vond ik op internet.




11 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes voor Karin en Martin en hun moeder!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn drie prachtige en stijlvolle kaarten geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie stijlvolle kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie stijlvolle condoleance kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle condoleance kaarten Nicolette.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat moet dan toch ook voor jullie een verdrietig moment zijn. Sterkte, en je hebt prachtige kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooie condoleance kaarten gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie serie kaartjes. zal ik proberen te onthouden want ik vind ze in hun eenvoud erg mooi.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn heel mooie kaarten Nicolette! En zo'n vriendschap met zoveel lijntjes naar elkaar en naar vroeger is heel waardevol! Dan wil je er voor elkaar zijn. De kaarten zullen dan ook vast erg gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een waardevolle vriendschap is dit. Dan heb je inderdaad wel 3 kaarten nodig. Ze zijn erg mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette