Pagina's

dinsdag 5 maart 2024

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

De werkzaamheden gaan goed en vanmiddag wordt alles afgemaakt. Ik zorg dat ik wat knipwerk klaar heb liggen, want op mijn hobbykamer zitten is geen optie, ik hou graag een oogje in het zeil 😉

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien. Ik heb weer eens een DDD mal gebruikt.
Het plaatje is van Daantje en de rest is (bijna) alles van MD. De gestempelde tekst is van Leane Creatief, zij heeft nieuwe tekst stempels uitgebracht met mooie lettertypes.


***
Deze kaart doet mee bij:
aperfecttimetocraft





20 opmerkingen:

  1. Prachtig en als je voorgaande kaart, nog even volhouden dan genieten van je opgeruimd huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook heel mooi! Fijn dat alles goed gaat met het installeren!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart is dat met dat lint/kant, ik heb ht ook nog liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart en nog succes met de klussers bij jullie thuis. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke details en mooie dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat alles met de installatie goed gaat. En je hebt gelijk om een oogje in het zeil te houden!
    Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf sjabloon Nicolette! Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt. En inderdaad een oogje in het zeil houden, dat is helemaal niet zo gek... 😉
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi je kaart !!!
    En hou alles goed in de gaten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje, succes met alles.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje met leuke details.
    Tof gemaakt.
    Succes met de werken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart in een leuk model en wat passen de margrietjes er mooi bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke voorjaarskaart Nicolette
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke frisse kaart met de mooie kleuren Nicolette!
    Ik lees iets van werkzaamheden en ik loop achter dus ga snel verder lezen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart Nicolette. Fijn dat het einde van de werken in zicht is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Nicolette! En fijn dat het bijna gedaan is, kun je weer naar je kamertje...
    Ik hoorde dat die voorstelling, Mag ik u kussen heel prijzig was. Daarom hebben ze er bij ons voor gekozen om een ander theatergezelschap te vragen. Ik ben echt benieuwd wat er nog achteraan komt. Want hoewel het vermakelijk was, heb ik er nog niet veel aan gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A beautiful shaped card Nicolette. I love everything about it but especially the soft calming colour scheme. Thanks for sharing with us at Krafty Chicks challenge this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning card. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Geweldig toffee kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart gemaakt. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Girlz Creative Crafts. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette