Pagina's

woensdag 1 februari 2017

Birthday wishes

Hallo,
Toen ik 1,5 jaar geleden dit blog startte, deed ik maar met een enkele challenge mee. Ik schreef op een briefje waar ik aan mee deed en wanneer de kaart klaar moest zijn. Maar tegenwoordig heb ik zoveel challenges waar ik aan mee wil doen, dat ik een nieuw systeem moest hebben. 
Ik heb nu in word een documentje gemaakt en hou daar in bij aan welke challenge ik wil mee doen.
Waarom schrijf ik dit? 
Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie dit allemaal bijhouden😊

Maar dan nu mijn kaart voor vandaag.
Deze kaart is voor mijn zwager Arie, de man van Caroline.
Die viert vandaag zijn verjaardag. Ik heb voor deze kaart het mooie papier van Pion gebruikt. Het plaatje van de brommer zat ook op dit vel.
En laat mijn zwager nou op zo'n soort brommer rijden.
Ik heb de randjes met de distresser bewerkt en daarna bewerkt met inkt.
Ook de gears staan hier leuk bij.

***

Deze kaart doet mee bij:




29 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt voor je zwager Nicolette. Zeker als hij motorrijder is zal hij dit fantastisch vinden. Heel mooi gedaan met de gears ook.
    Ik houd zelf een schriftje bij waarin ik de challenges schrijf waar ik misschien aan mee wil doen. Ik moet wel zeggen dat ik heel gericht kijk waaraan ik mee wil doen en dat zijn vooral nederlandse challenges. Ik houd niet alle buitenlandse blogs bij want daar heb ik de tijd niet voor en ook geen zin in. Ook kijk ik nog wel eens wat de prijs is en als dat iets is waar ik toch niets mee zou doen dan laat ik hem ook gaan om een ander de kans te geven te winnen die de prijs misschien wel heel erg leuk zou vinden. Ik ben ook wel benieuwd wat voor reacties jij gaat krijgen. Ik kom nogeens terug om te zien wat anderen schreven.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere mannenkaart heb je gemaakt...supermooi!!
    Ik schrijf de challenge's op in een schriftje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die is gaaf geworden Nicolette. Ik was net op het blog van je zus en heb haar maar meteen gefeliciteerd..LOL. Jij ook gefeliciteerd bij deze. Ik vind je kaart echt gaaf en helemaal leuk dat het plaatje zo toepasselijk is.
    Ik doe nooit met veel challenges tegelijk mee maar áls ik meedoe schrijf ik het in m'n schriftje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave, stoere kaart voor je Zwager, Nicolette! De challenge van AnMa Creatief kwam voor jou als geroepen! Leuk dat je weer meedoet.
    Ik hou mijn challenges bij in een bureau agenda met 1 dag op een pagina.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card for a man!! Thanks for joining us at the Come and Get it challenge. ~DT Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie stoere kaart Nicolette!
    Ik doe maar aan een paar challenges mee, zodat ik het nog kan overzien,en schrijf dat gewoon op een blaadje dat naast mijn PC ligt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en stoere kaart, Nicolette.
    Ik doe ook graag aan challenges mee. Heb een schriftje naast de computer liggen, waarin ik alle dagen per week bij houdt en daar de challenges bij schrijf. Een soort agenda zeg maar. Zo zie ik in één oogopslag ook welke challenges er in die week lopen en waar ik wel aan mee zou willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat en super gaaf kaartje Nicolette....prachtige kleurtjes heb je gebruikt! Ik schrijf ook in een schriftje aan welke challenges ik mee wil doen....het ligt naast de computer en ik pak het heel vaak vast moet ik zeggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicolette,
    prachtige kaart heb je gemaakt voor je zwager, heel mooi alles gecombineerd..die challenges heb ik niet een systeem voor..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cool!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave stoere kaart heb je gemaakt voor je zwager. Dank je wel dat je deze mooie kaart mee laat doen bij K&K.
    Ik vraag me dat soms ook af en heb alvast bij jouw reacties gekeken. Ik schrijf ze ook wel op maar vergeet het ook vaak weer.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige stoere mannenkaart heb je gemaakt. Mooi papier heb je er ook voor gebruikt.
    Ik hou het zelf bij op een papiertje bij de kaart die ik dan gemaakt heb, met de materialen die ik dan bij die kaart heb gebruikt. Zo plak ik dat dan aan elkaar. Zo zie je, iedereen heeft een eigen systeem. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave kaart Nicolette. Leuk om die reacties te lezen. Ik lees mijn blogs via bloglovin en daar kun je groepen in aanmaken. Ik heb dus een groep sketches, kerstkaarten, marianne design en en algemene groep challenges blogs. Op deze manier heb ik al een eerste overzicht. En verder schrijf ik ze ook in een schriftje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou je doet ook met veel uitdagingen mee, dan moet je wel wat anders bedenken....dat moet je ook zeker doen hoor, want de kaart is erg leuk. Ik schreef de uitdagingen eerst op een kalender wanneer iets klaar moest zijn. Nu Heb ik dat los gelaten. Ik heb een dummy, daar teken ik vaak de sketches in met de datum erbij. Of ik kijk even in de lijst op het blog waar ik de blogs heb staan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk mannelijk kaartje. Ik heb niet echt een systeem helaas voor de challenges. Schrijf wel eens wat op,maar vergeet er ook vaak een aantal.
    proficiat met je zwager!

    Hihi..

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooie mannenkaart Nicolette..heel mooi die brommer erop..
    Ik doe ook heel graag mee met challenges ...ik ben begonnen met dat opschrijven ..maar tegewoordig doe ik dat niet meer ...Ik maak nu een kaartje en als ik dan ff tijd heb dan ga ik op zoek naar challenges...maar ik kopiër geen challenges van andere blogs, dat vind ik niet sympatiek ..heb wel de challengeblogs in mijn favorieten staan...en daar ga ik af en toe ook eens langs...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw! Dit is met recht een geweldig goed gelukte mannenkaart! Heel stoer!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thanks for sharing your lovely card at Allsorts 'lets celebrate' challenge, good luck in the draw. ♥
    [aNNie DT for Allsorts Challenges]

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave mannenkaart Nicolette, ik doe niet zoveel aan challenges mee, dus ik heb daar geen systeem voor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook regelmatig aan challenges mee, maar meestal met dezelfde. Ik schrijf het in een oude agenda: deadline datum erbij, dan de naam van het blog en daarachter het thema van de challenge. Werkt goed!
    Je kaart is perfect voor een motormuis!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nicolette ik vind je kaart geweldig! IK doe wel mee bij uitdagingen maar niet bij zo veel. Meestal bij Nederlandse bloggen. IK kan dat niet bijhouden. Geen tijd! dan kom je helemaal niet meer aan het kaarten maken toe en aan andere dingen. IK vind het heel knap dat ik bij sommige blogdinnnen hele rijen met uitdagingen zie staan waar ze aan mee doen. IK denk waar halen ze de tijd vandaan....Succes ermee. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nicolette,
    wat een gave kaart is dit voor je zwager! Prachtig samengesteld! EN ik heb een schrift/notebook waar ik alles in schrijf wat me leuk lijkt en wat ik tegenkom. Ik doe niet aan alles mee hoor, maar als het zo uitkomt. EN ik houd erg van sketches. Ook heb ik een rijtje met challengeblogs op mijn blog staan. Dat helpt mij ook herinneren!
    En heel leuk dat je mee doet aan onze challenge van Knutsels en Kadootjes! Dank je wel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. The papers and fun image are fab! Thanks for joining us at Come And Get It challenge.Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nicolette ,
    Super gave mannen kaart ! heel stoer leuke details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thanks for entering my theme at Allsorts this week Tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtge mannenkaart, mooie kleuren, tof papier...
    Voor kerstkaarten hou ik ik in een exceltabel bij wat de lopende thema's zijn. Voor andere kaarten schrijf ik de challenges waar ik aan mee wil doen gewoon op een blaadje. Eens gemaakt kijk ik via mijn challengesleeslijst of ik het nog aan iets anders kan linken. Vergeet deze dan meestal na te kijken als het niet de courante zijn...
    Je borduurtje hierboven is ook heel mooi!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous Masculine card..love the colors and layers..Simply awesome..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nicolette this is perfect for our 8th ‘ATG with CREATE WITH TLC’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette