Pagina's

woensdag 22 februari 2017

Hot news!

Hoi allemaal,

Jullie zullen wel denken: wat is er aan de hand???
Al ruime tijd lopen Caroline en ik te denken om samen een blog te starten en vanuit hier leuke challenges te gaan beginnen. Omdat we natuurlijk zussen zijn was de naam van ons nieuwe blog snel gevonden: 2 Sisters on the blog.
We zijn nu al te vinden op 2sistersontheblog waar onze 1e challenge op 1 maart begint.
Lijkt het je leuk om deel te nemen aan onze challenges, neem dan een kijkje op ons blog en we zouden het leuk vinden als je dan volger wordt.

Groetjes van Nicolette

14 opmerkingen:

  1. Ik heb al bij je zus gereageerd, vind het een heel leuk top idee van jullie.
    Ben al volger geworden. Veel succes saampjes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Nicolette!Ben volger van je nieuwe blog geworden!
    Groetjes en succes!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk Nicolette dat jullie samen dit nieuwe challengeblog gaan starten...ik ben ook gelijk volger geworden ...
    veel succes ermee!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg, ik ga snel kijken!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Nicolette, wat leuk dat jullie als zussen zoiets gaan beginnen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat komen. En natuurlijk ga ik proberen mee te doen aan jullie eerste challenge. Ik ga snel een kijkje nemen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette,
    wat een ontzettend leuk idee is dit! Ik heb al gekeken en me aangemeld, dus dat gaat helemaal goed komen! Heel veel plezier !
    Groetjes aan Caroline!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wens jullie veel succes, ik heb me al aangemeld,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes leuk idee ga me aanmelden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had bij Caroline ook al gemeld dat ik graag mee ga doen...ben inmiddels al volger geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk Nicolette, ik ga gelijk een kijkje nemen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Nicolette!
    Kom zeker kijken en natuurlijk ga ik ook meedoen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk idee van jullie. Ik ben al volger geworden. Je condoleance kaart van hierboven is erg leuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk nieuws en de naam is dan ook heel toepasselijk. Ik ga gelijk een kijkje nemen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette