Pagina's

vrijdag 17 februari 2017

For you

Hallo,
De afgelopen 2 nachten sinds anderhalf jaar weer nachtdienst gedraaid. Dat is toch niet echt iets voor mij, maar ja het hoort er nu eenmaal bij als je in de zorg werkt. Maar laat mij maar 's nachts slapen😉
Ik ben daardoor ook een aantal dagen niet in mijn hobbykamertje geweest.
Maar heb gelukkig al wat vooruit gewerkt.
Heb eindelijk deze DDD mal gebruikt. Is al maanden in mijn bezit, maar op de één of andere manier lukte het niet om er een kaart mee te maken. 
Het is een echte voorjaarskaart geworden en terwijl ik met deze kaart bezig was dacht ik dat ik deze kaart wel voor mijn moeder kon maken.

     

Zij hoopt in maart 80 te worden. 
Het plaatje is van Syta en het papier is van Maja design.
Ik heb pas op Facebook bij iemand een hele stapel Maja papier gekocht. Vind dit zo mooi papier en past bij zoveel plaatjes. 



             

***

Deze kaart doet mee bij:



Fijn weekend!



32 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart voor deze bijzondere verjaardag van je moeder. Mooi papier, tof modelletje, elegante swirls...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie moeder gaat verwend worden met zulke mooie kaarten (had die van Caroline gisteren al bewonderd)!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor je moeder, Nicolette.Leuk model en mooi afgewerkt.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en leuk model. Mooie plaatje, kleuren en details heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje voor je moeder Nicolette, erg mooi met deze DDD mal. Ik ben ook wel een echte fan van Maja. Wat leuk dat je iets kon overnemen. Ik heb hem ook en heb toevallig gisterenavond ook iets afgemaakt met deze mal. Ik snap je ook goed hoor want het is toch een wat lastiger modelletje. Ik worstel daar ook wel een beetje mee. Ik probeer morgen die van mij erop te zetten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt, Nicolette. Erg mooie kleuren ook. De kaart gaat vast in de smaak vallen bij haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met zulke creatieve dochters verwacht je moeder vast een prachtige kaart voor haar verjaardag Nicolette! Het is je prachtig gelukt om nu een kaart te maken met je DDD mal en er een beeldige kaart mee te maken! Helaas kun je niet met onze challenge meedoen zie de challenge regels op het blog Nicolette...echt bijzonder jammer vind ik het!!!
    Fijn weekend! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH WOW! Just GORGEOUS! LOVE the design! Thanks so much for playing in our ‘Think Spring’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Nicolette! Zal je moeder erg mooi vinden! Respectabele leeftijd zeg, fijn dat je haar zolang bij je mag hebben ❤️
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart voor mama Nicolette. Ze zal hem zo mooi vinden. Die blijft nog lang op de kast staan....
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Nicolete. Heel mooi plaatjen super die zachte kleur voor een 80 jarige! Xxx. En. Groetjes. Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent me er ook één hihi, maar vind het wel giga leuk dat je bij ons mee doet Nicolette! Ja max. 10 is al best wel veel hè! Heel veel succes met je prachtige kaart Nicolette
    Groetjes van Gerie DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Nicolette, wat een gave kaart! Zo mooi al die details! En ja onze moeders schelen een jaar, inderdaad. Ik heb dit model ook eens gemaakt! Leuk he?
    En ik ha dus gelijk met jou twee nachtjes! Maar ik vind het heerlijk om 's nachts te werken. Ach ja, ieder zijn ding...
    Fijn weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very pretty card, Nicolette. Thanks for joining us at Crafting When We Can Challenges! - Patti (CWWC DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben wel altijd nog laat bezig, maar s, nachts lig ik toch het liefste in mijn bed hoor,ik heb het ook druk op het ogenblik en ben ook noet zoveel op blogger.
    Je kaart is weer prachtig gemaakt Nicolette.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart voor je moeder welke ddd mal is dit als ik vragen mag gr. Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nicolette,
    je moeder wordt maar verwend met prachtige kaarten, ook deze is super..leuk model en weer zó mooi afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een schitterende kaart! Heerlijk voorjaar en in zulke prachtige tinten.
    Je moeder wordt verwend...ik zag bij Caroline ook al zo'n mooie kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb jij ook een prachtige kaart voor je moeder gemaakt Nicolette....ik zag er bij Caroline ook een voorbijkomen!
    Heerlijk dat je nog een kaart voor je moeder kunt maken!
    Ze wordt wel verwend door jullie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart voor je moeder!
    Mooi zacht van kleur, en de druifjes matchen er ook mooi bij.
    Nachtdiensten slopen je, snap dat je er geen fan van bent.Er zijn mensen die het leuk vinden!Ik begrijp dat niet, hihihi.
    Groetjes en fijne zaterdag avond.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig dit kaartje wat je voor je moeder haar verjaardag gemaakt hebt Nicolette....zo een geweldig leuk modelletje en weer prachtige details er allemaal op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jouw moeder behaalt ook al een hele mooie leeftijd! En je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie voorjaarskaart heb je voor je moeder gemaakt Nicolette. Lief in die tere tintjes en wat heb je dat model netjes gemaakt. Ik kan niet zo netjes knippen en ik vind dat zo knap bij andere mensen. Het is een plaatje enne...ik slaap ook het liefst 's-nachts
    hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS Ook bedankt trouwens dat je meespeelt met de hartjes-challenge bij De Egel.
      Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

      Verwijderen
  24. Prachtige kaart heb je gemaakt voor je moeder!
    Is heel leuk hoe je deze DDBD mal hebt bewerkt.
    Fijn dat je meedoet bi De Egel.
    Groetjes Marja.
    Dt De Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend, Kaartje, Nicolette. Echt een toppertje!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A really beautiful card, thanks for joining us at Crafty Friends, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Nicolette, ik heb ook in de verpleging gewerkt. Ik vond het ook niets. Overdag slapen...niet aan mij besteed. Gelukkig kregen we al snel vaste nachtdienst. Maar ik werk niet meer in de verpleging hoor.
    Je kaart is geweldig mooi! Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen

  28. This is so delightful, Nicolette! What a cute design! You did an amazing job :) Thanks so much for joining our challenge at Dies R Us.

    Barbara
    Dies R Us Challenge Blog DT
    http://carterie-creative.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lovely creation. Thanks for joining us at Creative Inspirations this fortnight. CraftyNatalie ; DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Nicolette wat een super mooie kaartje heb je gemaakt voor jou mama en wat een prachtig model ....topie gedaan !
    dankjewel voor je mooie inzending op het scrap-cards blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette