Pagina's

vrijdag 27 april 2018

Blanco kaart

Hallo allemaal,

Hebben jullie een leuke dag vandaag?
Ik heb vanmorgen eerst gewerkt. De plaatselijke muziekvereniging kwam vanmorgen op het werk, en speelde oa het Wilhelmus.  De hele zaal zat vol,en iedereen zat gezellig aan de koffie met een oranje soes. 

Maar dan nu mijn kaart.

Ik had eigenlijk geen bestemming voor deze kaart, vandaar dat ik er geen tekst op gedaan heb,
Ik heb de sketch van cheerful sketches gebruikt. Het papier is van MD, de mal is van Noor en het plaatje is van Syta.

***
Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!


17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in mooie blauwtinten, Nicolette.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    Zo te lezen was het best gezellig op je werk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heel mooie combinatie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nicolette,
    Leuk plaatje en alles past mooi bij elkaar, wij gaan straks aan de Jumbollen..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klonkt als heel gezellig op je werk.
    Je kaartje is zo mooi, hele mooie tinten blauw!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat er bij jullie op het werk aandacht aan de Koningsdag is besteed. Ik ben lekker aan de knutsel geweest met mijn moeder, de tv erbij aan. Je kaart is erg mooi! Leuke schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Nicolette!
    Ohh zo leuk, muziek op Koningsdag. Doet me denken aan vroeger, toen stond ik met een vlaggetje langs de straat als het muziekkorps langs kwam, vond dat altijd zo spannend ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend! En handig zo'n kaartje op voorraad. De tekst kan je altijd nog binnenin zetten.
    Fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou dat landelijk geweest zijn? Hier hadden de cliƫnten ook een oranje soes....Je kaart is mooi. Prachtige kleuren en daardoor meer geschikt als een sterkte kaartje, zou ik zeggen. Maar je kunt er nog alle kanten mee op zonder tekst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Nicolette, leuk dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful Sketches, op mijn vroegere werk hadden ze oranje tompoucen vertelde mijn dochter die daar nu werkt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning card,
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card,
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Thank you for sharing it with us at Crafty Creations. Ciao, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Nicolette! Mooie kleuren met een mooi plaatje,het is een leuke sketch. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart in prachtige blauwe kleuren. Echt een topper.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely shades and a beautiful picture on your card.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card. Thanks for sharing this with us at Crafty Creations Challenge. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette