Pagina's

zaterdag 14 april 2018

Stempelkaart

Hallo allemaal,

Vandaag een heel ander soort kaart dan die ik normaal maak. Deze kaart heb ik vorige week tijdens ons hobbyzussenweekend gemaakt. 
Ik ben aan de slag gegaan met verschillende soorten kleuren inkt.
En daarna met stempels van Crealies en MD diverse accenten aangebracht.
De tekst 2x gestanst zodat ie wat beter opvalt.
Ben benieuwd hoe jullie deze kaart vinden.

***
Deze kaart doet mee bij:

Zo meteen lekker erwtensoep eten.
Ik kwam nog een portie tegen in de vriezer.
Samen met mijn jongste zoon.
De oudste is het weekend weg met scouting en mijn man 
heeft een reünie van de lagere school.

Fijn weekend.



23 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel goed geslaagd Nicolette! Die van mij zal ik binnenkort ook plaatsen.
    Lekker hoor erwtensoep, met dit weer haha! Ach, smaakt altijd toch?
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit Nicolette...mooie kleuren inkt en zeer goed gelukt!
    Eet smakelijk....lekker hoor ennuhh...kan altijd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model kaart.....ziet er prachtig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie achtergrond gemaakt met inkt en stempels Nicolette. Mooie kleuren en heel gaaf allemaal gecombineerd. Smaakte de erwtensoep lekker?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd heel wat anders dan ik normaal van jou gewend ben, maar wel heel mooi! Ik vind al dat spelen met inkt en stempels steeds leuker! Lekker hoor, erwtensoep. Wij hebben ook nog 1 portie in de vriezer. Geniet van je vrije avond!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Nicolette! Dat heb ik nog nooit gedaan met al die soorten inkt! Maarja wie weet..
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan hoor Nicolette, goed dat je dit ook eens ging proberen. Af en toe vindt ik dit soort kaarten ook wel leuk maar ben toch meer fan van de scrapkaarten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren Nicolette, leuk om eens wat anders te doen, Het is nog prima weer voor erwtensoep,het was vandaag een koude dag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe kaart met die inkt en stempeltjes. Leuk om eens iets anders te proberen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi, het eerste wat ik dacht: Sinterklaas en toen las ik dat je erwtensoep ging eten...grappig..
    Maar het is een leuke kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Nicolette, schitterende kleur en alles zo mooi gecombineerd!!!
    Mmmmm erwtensoep is heerlijk, heb hem dit jaar niet op omdat ik sinds een jaartje geen vlees meer eet....moet eens een vegetarische gaan uitzoeken...
    Fijne zondag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel iets anders doen is ook wel eens leuk. Je bent gewoon bij het paars gebleven zie ik...hihihi mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW! Das ist eine ganz besondere Karte. Die gefällt mir sehr, sehr gut.Danke, dass Du bei den Kreativtanten mitmachst.
    Liebe Grüße Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met een prachtige achtergrond,Nicolette.apart modelletje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This background is awsome, a like it :)
    Thank You for joining us at Creative Moments challange DT ELla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, very beautiful. I like the colour very much.
    Thanks for joining us at the Creative Aunt Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a fabulous make! Thank you so much for playing along at Creative Moments Challenge this fortnight.
    Crafty hugs, Mary (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net even op het blog van je zus gekeken. Leuk om (samen) eens wat anders te proberen. Je kaart is mooi geworden. Mooie kleuren en stempels heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card - great shape and lovely background!

    Thanks for playing along with our birthday celebration over at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Amazing shape and I love the colours you used! WONDERFUL!!!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Kreativ-Tanten and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex

    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#16 – ATG}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#16 – Pastel colours}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#47 – flowers}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "favourite colour” challenge over at The Sketchy Challenges & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Stempel-Magie)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful! Thanks so much for participating in Daisy Chain Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette