Pagina's

dinsdag 24 april 2018

Chocolate = happiness

Hallo allemaal,

Op facebook in de groep van Syta is er deze maand een challenge waar ze eten en/of drinken op een kaart willen zien.
Genoeg leuke plaatje op te gebruiken en ik heb deze gekozen.
Hoewel ik zelf niet zo van chocolade hou zijn de plaatje wel erg leuk om te gebruiken.
( kleine toevoeging, ik lust wel chocolade, maar ik geef er gewoon niet om).
De tekst kwam ik een keer op internet tegen en vond hem hier wel erg leuk bij passen.
De kaneelstokjes maken het geheel zo af.
Het papier komt uit een blok van SL.

***
Deze kaart doet mee bij:



15 opmerkingen:

  1. HEERLIJKE kaart!!. mmm, ik lust wel heel graag chocolade hoor.
    Gaaf die echte kaneelstokjes erbij.

    Fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Nicolette.
    Niet van chocolade houden....hoe kan dat....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat hoor je niet vaak, dat iemand niet van chocolade houdt. Om niet dicht te groeien, eet ik het niet zo vaak, maar ik lust er wel pap van.
    Je kaartje is heel gaaf, vooral door die toevoeging van de kaneelstokjes. Alles matcht weer perfect!
    Fijne dag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Nicolette .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geheel en zeker een toepasselijke tekst !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lekker kaartje.
    Ik vind chocolade heerlijk, vooral zwart en daar mogen ook nog noten en rozijntjes inzitten.
    Je hebt dit prachtig gemaakt Nicolette.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Nicolette...zo leuk met dat chocolade plaatje...Ik vind chocolade heeeeerlijk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heerlijk uit! (ik hou wel van chocola hoor). Prachtige kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan ook zo met die kaneelstokjes! En we geven elkaar hier natuurlijk ook weer een handje: ik hou ook niet van chocola. Nou ja alleen wit haha maar dat is dan ook niet echt chocola.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmm mm... heerlijk chocolade, ik eet het elke dag wel, je hebt een mooie kaart gemaakt, leuk met de kaneelstokjes er bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Nicolette en wat leuk met de kaneelstokjes. Ik kan chocola meestal niet weerstaan hoor, alleen puur kan ik laten staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje en mooi model. Het plaatje is super. Ik hou ook van chocolade, maar zal nooit een reep of bonbons voor me zelf kopen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet van chocolade houden???? Oe kan dat nou ;-)!!!

    Je kaartje is erg leuk en voor mij zeer smakelijk!!! Haha!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lovely card thanks for sharing with snowflakes promise Rachel dt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great card--ooohh love the chocolate image ---Thank you for joining us at Create and Inspire
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette