Pagina's

woensdag 1 mei 2019

Een mooie dag gewenst

Hallo allemaal,

Vandaag begint er bij 2sistersontheblog een nieuwe challenge.
We hebben deze maand een moodboard.
Ik vond het plaatje van de flesjes wel erg leuk en heb dat als uitgangspunt genomen.
Het papier komt uit een oud blokje(papermania). Ik vind het wel erg mooi, maar sommige printjes vind ik echt te druk en kan er dan eigenlijk niets mee.


De mallen zijn bijna allemaal van Ali, behalve die van de ticket, onderaan de kaart.
Dat is een nieuwe van Joy, mal en stempels, zo leuk en klein.

***
Deze kaart doet mee bij:


13 opmerkingen:

  1. Mooi! Het lijkt wel een Delfts blauw kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, thankyou for sharing it with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou zeggen, echt hollands, je kaart, vind ´m mooi Nicolette!
    Dat heb ik ook met papier, vooral als je plaatjes erbij gebruikt wordt het te druk.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Nicolette, ik hou ook niet zo van drukke papiertjes, dan is de achtergrond zo overheersend,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben het met je eens dat papier overheersend kan zijn, vellum zwakt het wel mooi af, misschien een tip voor je?! Je hebt je kaart verder rustig gehouden dus is wel erg mooi geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt heel leuk vooral met dit papier! Een mooie voorbeeldkaartje voor ons blog. Leuk je ticketmal!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Nicolette, leuk afgewerkt. Ik begrijp wat je bedoelt met het papier, ik denk dat ik daar ook wel moeite mee heb om er iets mee te doen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi blauw kaartje.
    Soms heb je inderdaad heel mooi papier maar moeilijk om te gebruiken voor kaartjes...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Nicolette!
    Ik zal gauw eens naar de challenge kijken..overal beginnen ze weer. Hihi ik moet echt meer uren in een dag zien te vinden :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt precies de goede balans gevonden met deze papiertjes. Het is een mooie kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Harstikke leuk moodboard. Ik hou wel van blauw met wit en een vleugje grijs...Je voorbeeldkaart is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty card with lovely details. Thank you for playing in my Ribbon challenge at Cardz 4 Galz and hope you join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card! Thanks for joining us at Cardz for Galz

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette