Pagina's

woensdag 8 mei 2019

Nieuwe woning

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje voor Marja, zij is pas verhuisd.
Ze heeft een candy en vindt het leuk om een verhuiskaarten te krijgen.
De candy heb ik aan me voorbij laten gaan , maar een kaartje maken 
en sturen is natuurlijk een kleine moeite.
Het plaatje is van Syta. Het papier van Joy.
De telststempel is van CraftEmotions 
en sinds vorige week heb ik ook de Crafty cocktail tickets van Joy.
Zulke leuke kleine tickets met bijpassende teksten.

***
Deze kaart doet mee bij:

En ik had nog wat topplaatjes gehaald


18 opmerkingen:

  1. Wat een schattig verhuiskaartje voor Marja!
    Proficiat met je toppertjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje voor Marja!
    Zonet heb ik de mijne voor haar gepost.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje voor Marja!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke en mooie kaart Nicolette.
    Leuk om een plaatje van een vogelhuisje hiervoor te gebruiken.
    Mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je voor Marja gemaakt, leuk plaatje ook. Dat setje vn Joy Crafts heb ik ook en blij mee.
    Ik hou ook niet van die grote teksten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart, Nicolette.
    Een mooie tekst met die ticket malvan joy.
    gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof verhuiskaartje Nicolette!
    Om antwoord te geven op je vraag bij mijn vorige blogbericht, ons vakantiehuisje is idd dat links van de regenboog.
    proficiat met je toppertjes, zag net nog eentje op een kerstblog.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verhuiskaart heb je gemaakt. Ik heb die kleine ticketmalletjes ook pas, en vind ze super. Gefeliciteerd weer met je toppertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi verhuiskaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig hoor dit kaartje...mooi gemaakt hoor!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Ik was erg laat met mijn kaartje voor haar, maar soms gaat dat zo. Ze is vast blij met alle kaartjes die ze krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Nicolette, ik heb haar er ook eentje gestuurd. Benieuwd of ze er veel gaat krijgen.
    Vond het wel een leuk idee..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful floral creation, thanks so much for sharing and joining in our 'Pretty in Pink' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart voor Marjaheb je gemaakt Nicolette. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card and love the colour combination.Thank you for joining us at Love to Scrap
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card Nicolette. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Wendy DT for http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a pretty card. So glad you joined us at Morgan's Artworld Open Challenge.
    Arlene DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a lovely card. Great use of pattern paper
    Thanks for joining us at Crafty Hazel Nuts Pattern Paper Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette