Pagina's

dinsdag 28 mei 2019

Happy birthday

Hallo allemaal,

Zo na een aantal dagen gewerkt te hebben te hebben, nu een aantal dagen vrij.
Ik moet nog aan de slag voor een trouwkaart voor mijn nichtje die as vrijdag gaat trouwen.
Maar ik heb nog totaal geen idee wat, dus is het maar goed dat ik vrij ben, 
kan ik er op mijn gemak aan werken.

Voor vandaag heb ik een verjaardagskaart
De basis is een DDD mal.
Het plaatje is van Syta. Het papier van Joy, net als de tickets en de bloem.
Het frame achter het plaatje is van Ali, net als de tekst.


***
Deze kaart doet mee bij:




14 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig label Nicolette, mooi hoe je alles gecombineerd hebt! Geniet van je vrije dagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige labelkaart, Nicolette.
    Mooie kleuren.Alles mooi op elkaar afgestemd.
    Geniet van je vrije dagen.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige verjaardag kaart Nicolette.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppertje is het weer geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is weer prachtig, Nicolette. Geniet van je vrije dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje!
    En ik ben benieuwd naar je kaartje voor Eline hihi. Geniet van je vrije dagen!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie verjaarskaart! Nou die trouwkaartje die zal vast en zeker ook heel mooi worden, we kijken er al naar uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Nicolette!
    Ben benieuwd naar het kaartje voor je nichtje en wens je een fijne dag, vrijdag!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tag Nicolette, mooie kleuren en een leuk plaatje erbij. Succes met de trouwkaart voor je nichtje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super pretty colours and a great design. Thank you for joining our 'Birthday' challenge over at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such pretty shades of lilac on your lovely card, thanks so much for joining in with our 10th Birthday celebrations at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful and elegant creation.
    Thanks for joining in with our 10th birthday at Allsorts challenge.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a lovely card love the colour and thank you for sharing it with us at crafty catz and good luck in the draw

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks for joining us at the Craft-Dee BowZ challenge this month. Join us again soon. Hugs, Kathy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette