Pagina's

woensdag 19 april 2023

Accordeon DT dag KIC

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik mijn creatie zien die ik afgelopen zaterdag op onze DT dag heb gemaakt. Ik was een heel eind gekomen en heb de details thuis afgewerkt.
Ik heb mooi papier van Lemon Craft, greenery gebruikt.

A.s. maandag, 24 april is er op facebook in de groep van Kaartjes Inspiratie Challenge een live waar deze accordeon wordt gemaakt.  Het begint om 19.00 uur.
Ik denk dat het later ook op Youtube komt, maar dat laat ik dan wel weten.
Misschien fijn voor mensen die geen Facebook hebben.






***
Deze creatie doet mee bij:


20 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige accordeon Nicolette.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende creatie Nicolette! Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Gezellig zo'n DT-dag lijkt me 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh Nicolette wat is dit schitterend, de kleur en de details... wat ga je er in bewaren??
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik zag de accordeon ook al bij Elly, waanzinnig leuk is dit en je hebt mooi papier gebruikt! Nu afwachten of het op youtube komt want ik vind het een heel gaaf project!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gemaakt en mooie kleuren , had die bij Elly ook gezien. Misschien een uitdaging om samen met Gerie te maken.
    Wie weet.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf is dit Nicolette…echt heel mooi gemaakt!
    Waar heb je hem voor gemaakt?
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gedaan hoor Nicolette, deze prachtige accordeon. Ziet er heel gaaf uit met dit mooie DP, heel apart!
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het echt ongelooflijk knap. Ik las bij Elly dat het meeviel qua moeilijkheidsgraad, maar dat is relatief natuurlijk. Jij hebt er een prachtig kunstwerk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend accordeon de kleur en details super.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is hij mooi geworden Nicolette!! Ik heb dit natuurlijk in het echie al gezien want jij was idd al heel ver, en Renate was helemaal weg van je dsp.
    Superleuk was het je in het echt te zien, de stem kende we al hihihi.
    En deze is zo leuk te maken...heb er inmiddels nog 2 af..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook jij maakte er een prachtige creatie van Nicolette, prachtig papier en knap gepimpt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A gorgeous creation. Thanks for sharing it with us at the Worldwide Crafters and Colorists Challenge Blog.
    Hugs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a great project!
    We always love to see all the entries at Classic.
    Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge
    We really appreciate you joining in.

    Jackie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave accordeonkaart heb je gemaakt met het prachtige papier,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige creatie! Zo mooi gemaakt met zulk mooi papier.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Nicolette wat een prachtige accordeon heb je gemaakt!
    Ook je kerstkaart hierboven is weer heel mooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Just gorgeous! WOW. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful project, so pretty and detailed. Thanks for joining us at Creative Inspirations Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette