Pagina's

vrijdag 21 april 2023

Carla is jarig

Hallo allemaal,

Vandaag is Carla jarig. Ik heb deze stempelkaart gemaakt en naar haar gestuurd. Ik heb pas een aantal stempels van Marianne Design gekocht en heb er een aantal kaarten mee gemaakt.


***
Deze kaart doet mee bij:

Deze kaart heb ik naar de moeder van Margreet gestuurd.
Dit is een mini slimline. Hier geen bloem gestempeld, alleen de achtergrond.


En deze is voor de voorraad



Ik heb er nog meer gemaakt, maar die komen een andere keer op mijn blog.

15 opmerkingen:

  1. Prachtige stempel kaarten Nicolette.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met de leuke stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ze zijn alle drie prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je drie prachtige kaarten gemaakt. Heel mooi met de vaasjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten (uit je comfortzone), Nicolette. Zó lief dat je mijn moeder zo'n mooie kaart hebt gestuurd. Ik laat het je weten als ze hem ontvangen heeft.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit mooie kaarten geworden Nicolette. Dat stempelen geeft toch weer een heel ander resultaat! Knap gedaan zo, ziet er gaaf uit.
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een mooie kaarten. Hele leuke stempels. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautifully created, so soft and pretty!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten heb je gemaakt met de mooie stempels!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou... jij bent goed bezig! Prachtige kaartjes en wat lief dat je de moeder van Margret een kaartje stuurde...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave gestempelde kaarten en ook leuk de combinatie voor Margreet haar moeder Nicolette, je was goed bezig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel voor deze mooie verjaardagskaart Nicolette.
    Wanneer ik de omslag opendoe raad ik altijd van wie die zou kunnen zijn, maar ik had geen idee deze keer. Nicolette en stempels daar kon ik niet opkomen.
    Een nieuw begin voor jou ?
    Ik vind je kaart wel heel leuk geworden. Eens uit je comfortzone moet kunnen toch?
    Prachtig gedaan.
    Bedankt.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt. We zijn toen lekker samen bezig geweest he?
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous creation. Thanks for sharing it with us at the Creative Crafters Challenge Blog.
    Hugs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette