Pagina's

dinsdag 25 april 2023

Er is er één jarig en live op YouTube Accordeon

Hallo allemaal,

Op het moment heb ik alleen kaarten voor de voorraad doos. Die was behoorlijk leeg, dus nu lekker aan de slag. Ik heb voor deze kaart een DDD mal gebruikt. Het plaatje is van Daantje, het papier is van Joy.
De teksten en mallen zijn van MD.


***
Deze kaart doet mee bij:


En voor de liefhebbers staat de live van kaartjes-inspiratie-challenges op YouTube. We hebben
er ook een challenge aan verbonden. Je kan de accordeon ook zelf maken en meedoen t/m 22 mei.


21 opmerkingen:

  1. Wat 'n leuke kaart Nicolette, helemaal gaaf met dit denim. Mooi model is dit ook! En de video ga ik zéker bekijken, leuk!
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het denim sfeertje blijft altijd leuk en ik vind je kaart prachtig!!! Ik ga kijken op you tube en wie weet wordt ik er enorm door geïnspireerd 😊
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart in de jeanskleuren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card. I love how you've played with the layers and the textures. The colour combo is fantastic. Thanks for joining us at A Place To Start. Hugs, María.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je supermooie verjaardagskaart gemaakt.,de tekst is ook zo mooi.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke verjaardagskaart voor een stoere meid met de shoptasjes! Mijn kaartenmolen staat er ook maar zielig bij zonder voorraad, maar er wordt aan gewerkt;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart voor de voorraad.
    Leuk plaatje gebruikt.
    Het filmpje ga ik nog een keer kijken en wie weet doe ik daar aan mee.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke verjaardagskaart Nicolette.
    Mooi in de blauwe jeans kleuren.
    Dank voor het filmje.
    Ga het nog een keer bekijken..
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en stoere kaart heb je gemaakt met een leuk plaatje, ook de accordeon is super, maar daar ga ik niet aan beginnen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je kaartje in de mooie jeansaccenten en kleuren Nicolette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi je kaart Nicolette..
    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met de leuke vorm en de blauwe kleurtjes en mooie plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaartjes blijven leuk! Mijn voorraad groeit ook gestaag, kunnen we lekker gaan verkopen op 11 mei hihi!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart en leuk model.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige mannenkaart Nicolette!
    Ja....dit papier is prachtig....ik heb er nog wel wat van....maar ook al veel gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke kaart is dit, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi je kaartje!
    Filmpje is ook echt gaaf met de accordeon.
    Groetjes
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke blauwe kaart met die sneakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you so much for sharing your card on the AAA Birthday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette