Pagina's

woensdag 5 april 2023

Van harte

Hallo allemaal,

Deze mal van Marianne Design is op dit moment wel mijn favoriet. Zo leuk om te gebruiken.
Ik heb er nu een dameskaart van gemaakt. Het papier is van Maja en de stansjes van MD.
Inmiddels heb ik met deze mal ook 2 babykaarten gemaakt, maar die komen later een keer aan bod.

***
Deze kaart doet mee bij:

Vanmiddag hebben we een teamuitje.
We gaan met het hele team aan de high tea.
Leuk om met zijn allen bij elkaar te zijn, dat komt natuurlijk nooit voor. Er zijn invallers geregeld.



17 opmerkingen:

  1. Prachtige dameskaart heb je gemaakt Nicolette, heel mooi gedaan met deze leuke mal! Hele gezellige middag gewenst bij de high tea, leuk! 🫖 🥮
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vakjes kaart Nicolette.
    Leuk versiert met de dames spulletjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Nicolette !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Gezellig een high tea geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart en wat gezellig zo'n high tea. Geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooie kaart Nicolette!
    Ik heb je een mailtje gestuurd via 2 sisters.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart! De mal is echt heel mooi.... Gezellig high teaen: altijd leuk en lekker ;) Geniet ervan

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige dameskaart! Ik vind die mal ook een leuke aanwinst. Wat speciaal zo'n teamuitje, dat was vast genieten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat de mal bij jou nu favoriet is, ik zit er nog steeds mee te stoeien hoor.
    En ik ben benieuwd hoe het vanmiddag was, vast gezellig.
    Tot morgen!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje leuke mal heb je gebruikt sjiek hoor al de dames spulletjes erop
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met deze nieuwe mal. Het is jou wel toevertrouwd om er iets leuks mee te maken. Ik weet niet of mij dat ook zou lukken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kleurrijke kaart maakte je met mooie stansjes Nicolette.
    Dat zal een gezellige boel geweest zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart is het! Vakjes kaarten vind ik altijd zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk je kaart Nicolette.
    Wat leuk een teamuitje, gezellig, wij hebben morgenmiddag een uitje, en wij de schoonmakers mogen ook mee. Benieuwd wat we gaan doen, moeten zowieso de stad in.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie vakjeskaart heb je gemaakt, leuk met de mode artikelen. Ik heb de stans nu ook, ga hem binnenkort gebruiken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor, hoe je de vakjes hebt opgevuld. Het is een echte dameskaart geworden!
    Lia xx (ook als DT S4F)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just lovely! Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge, Sarah - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette