Pagina's

dinsdag 15 november 2016

Een kleinzoon

Hallo allemaal,
Gisteren kreeg ik het verzoek of ik een kaart kon maken voor een kleinzoon.
Ben eens even in mijn map gedoken om te kijken of ik nog plaatjes had en gelukkig was had ik dat nog. Ik heb ook mijn treintje weer eens gebruikt, past wel leuk bij een babykaart voor een jongen.
Het kaart model heb al een tijd geleden bij de Action gekocht, even als het papier.
Op de kleine tussenstukjes heb ik stickers geplakt, maar heb deze eerst op een dp geplakt en daarna uitgeknipt. Dan komen ze net wat beter uit.
Ook heb ik er nog een bijpassende envelop bijgemaakt.
Ik heb het spoor van een hekje gemaakt en heb daar de bovenkant vanaf geknipt.
Een dun strookje gesneden en er zo een spoor van gemaakt.

***
Deze kaart doet mee bij:

En ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik het schrijf, maar ik heb vandaag weer een top 3 notering bij feeling-sketchy met deze kaart.






21 opmerkingen:

  1. Opdrachten zijn altijd leuk, mooi kaartje geworden en leuk dat het dooroopt in de enveloppe...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gedaan. Ik vind de envelop geweldig met de trein.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met die trein voor een jongentje, de bijpassende envelop maakt het af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtigis dit kaartje voor de opa en oma Nicolette....de plaatjes erop zijn super leuk ...heel toepasselijk...en een heel leuk modelletje..
    gefeliciteerd met je topplaatsje ...altijd leuk dt ze zo gewaardeerd worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! En de envelop erbij is superleuk gelukt zo. Goed idee he? hihi
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartje! Het is dan ook zo'n mooie dus welverdiend!

      Verwijderen
  6. Wat een leuke kaart is dit!
    prachtig met het treintje en ook op je enevelop tuft hij lekker verder..
    Gefeliciteerd met je Top 3 plekje!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee proficiat met je kaartje. Helemaal niet vervelend. Leuk toch!!!
    Ik heb er ook twee vandaag..komt morgen op mn blog.
    heel leuk dit kleinzoon kaartjr! Mooi gemaakt.
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart! leuk hoe je het spoor maakte!
    proficiat met je mooie toppertje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Nicolette. En de bijpassende envelop erbij maakt het helemaal af.
    Gefeliciteerd met je top 3 notering!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart met een prachtige bijpassende envelop Nicolette! En tuurlijk verveel je me niet met je toppertje...terecht verdiend hoor! (ik vind dat zelf ook altijd gaaf).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je top 3 notering! Terecht!

    En wat een schattig babykaartje. Dat treintje is inderdaad über schattig!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige babykaart Nicolette.....en wat heb je gave plaatjes gevonden!
    Groetjes en gefeliciteerd met je top 3 notering met deze prachtige kaart,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje van een babykaart Nicolette en natuurlijk van harte met je top3 notering.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je top 3 notering. ook die kaart is prachtig
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi geboortekaartje in een leuk modelletje. Je hebt er ook weer leuke dingen op gedaan en dan koster zo'n trapje in je kaart goed van pas. Gefeliciteerd met je top drie notering.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een allerliefst kaartje Nicolette en een heel mooi idee met de stickers! Heerlijk voor je die top 3 noteringen...geniet er van!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Nicolette!
    Leuk is dat model en de envelop die je erbij gemaakt heb vind ik heel leuk bedacht...Super!!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je nominatie.
    Dit kaartje ziet er ook leuk uit, mooie vorm en mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very beautiful card. I love the fold. Thanks for sharing with us at Inspiration Destination this week. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart is het geworden voor opa en oma. En de enveloppe erbij is helemaal geweldig, dat maakt het af. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette