Pagina's

woensdag 16 november 2016

Sneeuwpret

Hoi allemaal,
Het werk in de tuin schiet al aardig op. Het grove werk is gedaan en het wachten is nu op de nieuwe schutting en de beplanting. Het ziet er nu al erg mooi uit. Tussen de bedrijven door ben ik af en toe toch wel even naar mijn hobbykamertje gegaan hoor. En heb daar deze kaart gemaakt. Voor mijn doen een "kale"kaart, maar dat komt omdat ik ook bij Hobby Vision wil meedoen met een Cas kaart.

 sketch is van sketchsaturday.

***
Deze kaart doet mee bij:




19 opmerkingen:

  1. jij vindt het zelf misschien een kale kaart, maar ik vind hem prachtig! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombi en een erg leuke kaart, Nicolette!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke CAS kaart. Goed gelukt. Poken en ens handig zo'n minder volle kaart. Er zijn zat mensen die hier van houden.
    ik vind hem erg leuk, in elk geval.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Nicolette !
    Mooie kleurencombi .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke CAS kaart Nicolette, hij ziet er prima uit, voor mijn gevoel ook wat leeg..
    Fijn dat de tuin al opschiet..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou hier wel van !!!!!!
    Top !
    Onze tuin is volgende week aan de beurt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch is het een mooie kaart hoor ook al vind je hem leeg. Gisteren heb ik hem in het echt bewonderd en hij is echt heel leuk!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke CAS kaart, in mooie kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit CAS kerstkaartje Nicolette...de leuke sketch heel leuk uitgewerkt...Ik kom vrijdag met een kaartje met deze sketch...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kaal voor jouw doen, maar toch is hij heel mooi samengesteld en in mooie kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kaal voor jouw doen, maar toch is hij heel mooi samengesteld en in mooie kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje! Ik vind dat best moeilijk om een cas kaart te maken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Nicolette!
    Maak nooit cas kaarten...lukt me echt niet maar jij hebt er iets moois van gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! prachtig kleurgebruikcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love that awesome Snowboarder image. Beautifully coloured and tones so well with your paper choices. Thanks for playing with us at Sketch Saturday. Claire DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje. Tof dat je meedoet met onze challenge bij CWF.

    grtjs
    Claudia
    DT Crafting With Friends
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi CAS kaartje Nicolette en het stempeltje zo lief! Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette