Pagina's

vrijdag 25 november 2016

Hartelijk gefeliciteerd

Hoi,
Vandaag is mijn buurvrouw jarig. Ik had voor haar een krans gekocht die je buiten kan hangen met vogelvoer er op bevestigd. Dat is zo'n leuk gezicht als je die vogels er aan ziet eten. In plaats van een kaart heb ik een label gemaakt en die aan de krans gehangen.

Dan heb ik nog een vraag aan jullie. Wie heeft er een crop-a-dile? Of een Crop a dile Big bit? Ik had pas geschreven over mijn Silent Setter en dit lijkt mij een goede vervanger.
Ik zou graag wat ervaringen willen lezen voordat ik tot aanschaf over ga.

***
Deze kaart doet mee bij:
craftyfriendschallenge-anything goes
sketchsaturday-sketch

***

Van de week heb ik bij Sweet Sketch Wednesday2 nog gewonnen met deze kaart

Fijn weekend!


25 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolette ,leuk label heb je gemaakt voor de buurvrouw.
    Ik heb een crop-a-dile mij bevalt hij heel goed werkt makkelijk en is niet zwaar duwen ...voor mij heel belangrijk heb niet veel kracht in mijn handen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk label, Nicolette. Mooi in die paars tinten.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart. Leuk!
    Ik heb de crop-a-dile ook en die zou echt niet meer willen missen. Weet niet hoe de silent setter werkt, maar het enige nadeel van de crop-a-dile is dat je niet zomaar een gaatje in het midden van een kaart of zo kunt zetten. Je hebt maar een beperkte afstand van de rand van het papier naar de plek waar je een gaatje wilt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful floral image and lovely colours - a perfect tonic on a winter's day! Thanks for joining us at Daring Cardmakers this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om deze mooie felicitatie label aan de krans te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation and in my favorite color! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Use PEARLS’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om een label als verjaardagskaart eraan te doen, heel origineel.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi label Nicolette! Ik denk dat dit label aan die leuke krans nog veel leuker is om te geven dan een kaart :) Ik gebruik er een van Joy! Die kost bijna niks en je kan hem plaatsen waar je wil zonder uit te moeten kijken voor randen, etc (6200/0052 Joy!Crafts Gaatjesmaker). Veel goedkoper ook! Gefeliciteerd met jouw gewonnen kaart! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi label Nicolette en een goed idee om hem aan de krans te hangen.
    Ik heb de crop-a-dile al jaren en kan niet zonder. Heb nu wel gelezen over een gaatjesmaker van Joy (misschien dezelfde als die Chantal bedoelt?)
    Proficiat met je schattige toppertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty
    Thanks for sharing at Sunny Day Crafting x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en super van kleur, hou ervan...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk label NIcolette. gefeliciteerd met je top plekje. je kaart van woensdag is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicolette,
    leuk om je buurvrouw zo'n krans te geven en met jouw label er aan, nóg leuker!
    Gefeliciteerd met je top plekje..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi label heb je voor je buurvrouw gemaakt. Fris hoor in dit mooie zachte paars. Ik heb zelf ook de gaatjesmaker van Joy. Dat werkt echt prima en je kunt hen op elke plek neer zetten die je wilt.
    Groetjes Joje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende label heb je gemaakt Nicolette...daar zal je jarige buurvrouw vast heel blij mee geweest zijn...
    en ja ik heb de crop-a-dile...en ben met het met de reactie van Jeanet eens...
    gefeliciteerd met je winnend kaartje ...heel leuk je ....geniet ervan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful Tag Nicolette. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie tag zal vast prachtig geweest zijn bij de krans. Wederom gefeliciteerd met je super leuke kaart! Heel fijn weekend en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very beautiful, gorgeous colours and design. Nice work.
    Thank you for joining us over here at Crafty Friends Challenge and best of luck with your entry.
    Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk label heb je gemaakt Nicolette....dat is zeker mooi om aan een cadeautje te hangen!
    Gefeliciteerd met je prijs....altijd weer leuk he!
    Met je vraag kan ik je niet helpen....maar dat kunnen anderen vast wel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi label hoor.
    Thanks for playing with us at Craft your Passion Good luck!! Michelle(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous card love your design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi label heb je gemaakt en wat leuk dat je deze aan de krans bevestigd hebt.
    proficiat met je winnende kaartje, overigens een heel moooi rustig kaartje!!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A gorgeous tag , with lovely colours, and beautiful lace. Thanks for joining us over at the Fussy and Fancy Friday Challenge...Jo. X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is such a pretty gift tag, thank you for sharing it with The Daring Cardmakers' "Gift Tag" challenge this week

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello… Thanks for sharing your tag with us at Crafty Friends Challenge Blog… your tag is lovely and fits perfectly with our ‘Blossoms’ challenge theme… hope you can join us for our next challenge and good luck in the draw.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette