Pagina's

dinsdag 29 november 2016

Garden bliss

Hallo allemaal,
Een aantal weken geleden had ik gewonnen bij Citycrafter en werd uitgenodigd om gastdesigner te zijn voor deze week. Dat vind ik altijd wel erg leuk om te doen. Ik heb deze kaart gemaakt.
Ik ben ook weer in de weer geweest met mijn hamer om de eyelets er in te slaan. Dit was weer een hele onderneming, haha.
Ik vroeg vorige week aan jullie wie de Crop a dile heeft. Bedankt voor jullie reacties. Ik ben over 2 weken jarig en hij staat op mijn lijstje.😉

***
Deze kaart doet mee bij:

Ook had ik gisteren nog 2 top noteringen😊
Bij get creative 
                  en bij holly Jolly Christmas





28 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje heb je gemaakt aks gastdesigner. Altijd leuk om dat te mogen zijn. Proficiat met je top noteringen!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn, Nicolette...en je hebt een prachtig kaartje voor hen gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt als gastdesigner...altijd leuk om te doen.
    Gefeliciteerd met je top noteringen ook altijd leuk .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je weer gemaakt hoor. Je bent wel heel erg goed bezig de laatste tijd. Gefeliciteerd met je top 2 noteringen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Nicolette.Leuk dat je gastdesigner mocht zijn bij Citycrafter.Gefeliciteerd met je top noteringen.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje; elegant en met veel mooie details.Super leuk dat je deze week onze GD bent bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations on guest designing. Wow such an amazing card, lots to see and admire. A real beauty x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ik herken het slagwerk met een hamer!!! Vind die dingen zo duur!!!
    Handig die boekjes van SL hè, ik heb deze ook voor snelle kaartjes als ik die nodig heb! Ik vind het mooi hoe je, hier je eigen draai aan hebt gegeven! een prachtig gast kaartje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gastdesigner zijn dat is☺ altijd een hele eer! Mooi kaartje. Ik ben volger geworden. Je kaartje met het paars hieronder is ook mooi en het draakje voor Tieshan ook. Tot kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Nicolette! De eyelets zijn een super leuke touch! Gefeliciteerd met jouw GDT en jouw top noteringen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicolette,
    je hebt een supermooie kaart gemaakt als GD,en ook je winnende kaartjes zijn super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart, Nicolette. Past perfect bij de uitdaging van deze week.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je twee top noteringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie job als gastdesigner!
    heel tof kaartje!
    proficiat ook met je andere toppertjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje heb je als gastdesigner gemaakt Nicolette...
    en gefeliciteerd met je winnende kaartjes ...heel leuk voor je... geniet ervan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful details and fabulously romantic. Thank you for being our Guest Designer at City Crater.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je winnende kaartjes Nicolette....en wat heb je nu ook weer een leuke kaart gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Nicolette! En alweer waarderingen voor je kaarten! Gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje, Nicolette! En inderdaad, de Crop-A-Dile is een heel handige tool voor de eyelets!

    Ook mooie kaarten waarmee je topnoteringen hebt weten te verwerven! Gaaf!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a lovely card! Lovely to have you with us this week at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje Nicolette !!
    Gefeliciteerd met je top kaartjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart!
    Gefeliciteerd met je toppertjes!
    Ik heb even verder gekeken maar heb heel wat gemist. Het was zo'n drukke tijd dat het bloggen er echt bij inschoot... sorry!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart heb je als GD gemaakt. Gefeliciteerd met je top-kaartjes, zeker verdiend wat zijn ze mooi. Ook je bordeaux winterkaartje hieronder is prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Nicolette Wat een mooie kaart als gastdesigner. Gefeliciteerd met je succesjes. Superleuk. IK sla de eye letten er ook altijd met de hamer in.. Dat bevalt mij best. Ik koop niet zo'n duur apparaat. Want je gebruikt de eye lets en dan weer een hele tijd niet...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nicolette, wat mooi! Fantastisch gedaan.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Absolutely gorgeous creation.
    Thank you for joining in with The ribbon Girl Anything Goes - Any Image challenge.
    Big hugs, Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg mooi Nicolette, gefeliciteerd met je prachtige kaartjes, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg mooi Nicolette, gefeliciteerd met je prachtige kaartjes, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette