Pagina's

dinsdag 8 november 2016

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,
Vanmorgen, op mijn vrije dag, moest ik vroeg op. De hovenier is begonnen om de achtertuin aan te leggen. We wonen nu bijna 4 jaar in dit huis en alles is bijna klaar op het verfwerk buiten en de tuin na. Maar eerst dus de tuin. De tekening ziet er mooi uit en ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Als de tuin klaar is zal ik wat foto's laten zien.

Maar nu dus mijn kaart, want daar komen jullie tenslotte voor, haha.
Ik heb weer eens mijn boek mal van DDD gebruikt.
Het papier is van Joy en heb ik afgelopen vrijdag op de Kreadoe gekocht.
Hele mooie zachte tinten en alles past weer zo mooi bij elkaar.
De klokmal van Marianne design is erg leuk en ik gebruik hem echt te weinig. 
Maar ja dat heb ik met meerdere mallen en ben daar volgens mij niet de enige in.

***

Deze kaart doet mee bij:

En ik had de afgelopen dagen nog 2x een top 3 notering bij crafting with friends en Creative Craft Cottage met deze kaarten:







23 opmerkingen:

  1. Ik heb net je kaartje geizen en hij is zo mooi. Alles past perfect bij elkaar.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartjes, zo leuk!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net je kaartje geizen en hij is zo mooi. Alles past perfect bij elkaar.
    En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartjes, zo leuk!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card Nicolette.
    Thank you for sharing your creativity over at Allsorts' Time week;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolette,
    mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat boekmodel en het leuke plaatje..
    Fijn dat je weer Top 3 noteringen kreeg!
    succes met de tuin..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nicolette,

    Hele mooie boekkaart en een mooi plaatje.Gefeliciteerd met je 2 top 3 kaarten.Leuk.

    Groetjes, Sylvia..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en leuk de top 3 noteringen !!!!
    Ben benieuwd naar je tuin !
    Ik ben wel een tuinmens !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je top 3 plaatsen.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik haal af en toe ook wel eens een oude mal van stal...zo zonde wat er allemaal ligt te verstoffen.
    Je kaartje is heel mooi...mooie zachte tinten.
    Proficiat met je winnende kaartjes...terecht verdiend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Nicolette met die boekmal. Leuk om dan twee verschillende kanten te maken. Mooi papier heb je ook gekocht, leuk hoor.
    Ik ga mijn boekmal ook maar weer eens uit de kast halen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je met de boekmal gemaakt, Nicolette.
    En gefeliciteerd met je topnoteringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Nicolette,
    leuk, de tuin! Ben benieuwd, altijd leuk om foto's te zien. Daar kun je ook zo van genieten!
    Je kaartje is weer mooi! En alweer top 3 noteringen. Dat gaat goed! Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je gemaakt met de boekmal en je hebt prachtig papier gebruikt.
    Gefeliciteerd met je top 3 noteringen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke boekkaart met mooi papier! Herkenbaar dat je sommige mallen te weinig gebruikt! Ben benieuwd naar je tuin!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Really lovely creation, great shape of card and lovely image.
    Thank you for joining our Time/Clock challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card Nicolette, thanks for sharing with Inspiration Destination and good luck. Wendy DT xx
    http://inspirationdestinationchallengeblog.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nicolette,
    Wat een leuke boekkaart en herken veel in je verhaaltje, genoeg stansen die niet aangeraakt worden haha waarvan jij er ook 1 gebruikt hebt nl. het envelopje.Heb ook genoeg ddd mallen hier liggen maar op 1 of andere manier pak ik ze niet zo snel en dacht niet meer kopen en heb sinds kort de boekmal van crealies in huis, en hoop daar leuke kaarten mee te maken.De tuin zal vast mooi worden en kijk uit naar je foto's.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastic creation, so intricate and so much to look at, thanks for sharing your creativity with us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo liebe Nicolette,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Es gibt sehr viel zu entdecken. ich bin begeistert von deinem Werk. Vielen Dank das du an der Friendship Challenge teilnimmst. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi Nicolette! Mooi papier en alles is leuk verwerkt.
    Heb deze mal ook nog liggen moet hem ook maar weer is gebruiken.
    Gefeliciteerd met top noteringen waren ook mooie kaarten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige verjaardagskaart hb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met je top 3 noteringen, altijd leuk!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super cute card. Thank you for playing with us at Cards Und More Shopblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you for sharing your beautiful card with us at PDE Linky Party's Anything Goes Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Your card is wonderful.
    Thanks for joining us at Friendship this time.
    Hugs ANja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette