Pagina's

vrijdag 23 december 2022

2 Jarige

Hallo allemaal,

Vandaag is Elle-Jeanne jarig en deze kaart stuurde ik naar haar. Ik hoop dat ie op tijd aangekomen is, want het is een drama wat betreft de post op tijd bezorgen in deze periode. Zelf kreeg ik maandag ook nog 2 verjaardagskaarten. Ruim een halve week later.
Maar dan nu de kaart. Ik heb een slimline gemaakt en weer mooi papier van Craft o'Clock gebruikt. De tekst en cijfers zijn van MD. Natuurlijk mocht de leeftijd niet ontbreken 😀

***
Deze kaart doet mee bij:

En afgelopen dinsdag was Angela jarig. Naar haar stuurde ik deze kaart.
***
Deze kaart doet mee bij:

Zo meteen naar de kapper en dan ben ik klaar voor de kerstdagen.
Ik mag kerstavond en 1e kerstdag werken.
Daarna met familie genieten van de kerstdagen.


17 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je prachtige verjaardagskaart met het mooie papier erop.
    Mooi op tijd.
    Ook de kaart voor Angela is prachtig gemaakt.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je voor de jarige dames gemaakt!
    Tot zondag!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten laat je zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de leuke kleuren en details
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful and elegant 70th birthday card.
    Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” December Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 prachtige verjaarskaarten, Nicolette.
    Werk ze (als ik het goed onthouden heb vind jij het niet zo erg om die dagen te moeten werken, omdat het dan heel gezellig in het tehuis is).
    Fijne dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooie kaarten gemaakt voor de jarige dames. Fijne Feestdagen, en werk ze!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele mooie kaarten heb je voor de jarige dames gemaakt,
    Geniet van deze dagen,
    kerstgroetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hele mooie kaarten zijn dit Nicolette. Je hebt er mooie plaatjes bij gebruikt.
      (Werk ze) en hele fijne dagen! 🎄
      GROET en Voorspoed, Wilma.

      Verwijderen
  9. Wat twee prachtige kaarten heb je voor de jarigen gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn weer prachtige kaarten voor de jarigen. Die zullen dit vast weten te waarderen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A pretty and delicate colour palette and a super 70th Birthday design. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So pleased to see your entry here at Creations in Pink.
    This is a lovely project.
    Thanks for sharing.
    Jackie DT @ Creations in Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet niet meer of ik je nu bedankt heb of niet...... dus bij deze: heel erg bedankt voor je schitterende kaart Nicolette; hij staat nog steeds in de kast samen met de andere kaarten die ik gekregen heb.
    Je kaart voor Elle-jeanne is ook een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 hele leuke verjaardagskaartjes maakte je Nicolette, 2 hele verschillende….ik kan niet kiezen hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette