Pagina's

zondag 18 december 2022

KIC Challenge # 174 Alles mag behalve een kaart

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik de reminder zien voor kaartjes-inspiratie-challenges. Het thema is deze keer alles mag, behalve een kaart.  Ik heb een doosje gemaakt waar theelichtjes in zitten. 
Onderaan dit bericht staat ook weer een filmpje van mij, daar zie je hoe ik dit doosje heb gemaakt. 





En afgelopen maandag ben ik op Facebook weer live gegaan met Renate en hebben we alle 2 deze creatie gemaakt. Ook hier is weer een filmpje van.



En nog 1 foto van de schaatsbaan. Zal vandaag wel de laatste dag zijn dat hij open is.
Als je de foto vergroot zie je op de achtergrond het verpleeghuis waar ik werk πŸ˜€





13 opmerkingen:

  1. wat een mooi doosjes leuk om als cadeautje te geven mooi dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow jij bent lekker aan de freubel geweest. Wat een gave cadeautjes. Dankjewel voor de YouTube filmpjes.... zal ze eerdaags eens op mijn gemak bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie doosjes, Nicolette. Als ik tijd heb ga ik even je filmpjes bekijken.
    Prachtige foto van de schaatsbaan. Ik had begrepen dat jij vanuit je huis hierop keek. Of woon je zo dicht bij je werk?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke doosjes heb je gemaakt! En wat een prachtige foto van de ijsbaan zo! Evi was gisteren ook lekker op de ijs, heb je haar nog gezien?
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit doosje, prachtig om cadeau te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt 2 hele mooie doosjes gemaakt Nicolette! De filmpjes ga ik nog kijken. πŸ™‚ Altijd leuk. En wat 'n gave ijsbaan is (was) dit! Wat je werk betreft heb je weinig reistijd! πŸ˜ƒ
    Nog een fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw wat een creatieve explosies, ziet er prachtig uit Nicolette ik ga de filmpjes zeker kijken altijd leuk!!!
    Ik dacht dat ik dichtbij mijn werk woonde 5 km verderop, maar jij wint het!
    Ik werk 2de kerstdag een avond en 3 dagen ervoor lekker vrij! En oudjaarsavond werk ik altijd omdat ik dat zelf leuk vind.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi doosje met theelichtjes heb je gemaakt, ik heb het filmpje bekeken, Ik zag ook bij je vorige post, dat je mijn verjaardagskaart hebt ontvangen, gelukkig goed aangekomen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Ik heb net je filmpje bekeken. Zo leuk om je stem te horen! En het doosje vind ik echt leuk. Zelf ook eens gekregen en uit elkaar gehaald om na te maken, maar ik kon hem niet vinden. Dus dit komt als geroepen!
    Dank je wel. Het andere doosje is ook erg leuk. Dat filmpje bekijk ik later! EN je woont dus vlakbij je werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke doosjes heb je gemaakt Nicolette! Filmpje ga ik ook nog kijken! Wat leuk die schaatsbaan, en volgens mij woon je dan ook heel dicht bij je werk! Wat een mazzel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....wat een prachtig e creatie heb je gemaakt Nicolette....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi creatie om cadeau te geven.
    Bedankt voor je mooi kerstkaartje.
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend doosje maakte je Nicolette en wat een leuke ijsbaan, jij kon na je werk een rondje schaatsen hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette