Pagina's

zaterdag 17 december 2022

Kerst in rood en groen en verjaardagspost

Hallo allemaal,

Vandaag een 4 tal kaarten die ik in dezelfde kleuren heb gemaakt

                           

En dan laat ik ook nog de kaarten zien ik afgelopen week voor mijn verjaardag heb gekregen.
Angelique- Marja- Ineke
Rina- Nancy- GerJanne
Dia- Tineke- Jeannet

Caroline Cards- Wilma- Diny
Trijntje- Margreet- Elle-Jeanne- Eri
Caroline- Carla- Ans- Annemarie en Merit.

Ik dacht dat ik iedereen persoonlijk heb bedankt. Zo niet, dan bij deze.
Altijd een feestje om de enveloppen open te maken.

13 opmerkingen:

  1. Rood en Groen de traditionele kerstkleuren doen het altijd goed.
    Mooie kaarten.
    Veel verjaardagspost ontvangen dat is echt jarig zijn toch ?
    Mooie kaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes in deze kleuren! Prachtig al de verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaarten Nicolette.
    Blijft mooi in deze kleuren.
    Wat leuk al die mooie verjaardagskaarten, zo leuk al die post.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten in de traditionele kleuren…doen het altijd goed toch?!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie kerstkaarten gemaakt in het groen en rood. Altijd leuk. Mooie modellen en plaatjes . Mooie verjaardagspost. . Altijd leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden in dat rood met groen! Wat gezellig al die mooie verjaardagspost!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten in de klassieke kleuren!
    Wat heb je lekker veel verjaarspost ontvangen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog meer schitterende kaarten..... traditionele kleuren doen het toch altijd goed vind ik.... zeker icm wit cardstock; heel mooi!
    Wat raar dat mijn kaart nog steeds niet is aangekomen. Ik heb 'm tegelijk met je kerstkaart verstuurd. Volgend jaar maar in 1 enveloppe doen 😏

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te zeggen dat je veel prachtige verjaardagskaarten hebt gekregen.... maken een verjaardag toch speciaal vind ik.

      Verwijderen
  9. Rood en groen blijft mooi voor de kerst he. Heel mooi zijn ze
    En wat een hoop kaarten heb je gekregen,idd altijd een feestje!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt mooie Kerstkaarten gemaakt Caroline, in de kleuren rood en groen, hou ik ook wel van. En wat ben je verwend met verjaardagspost, leuk!
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kerstkaarten heb je weer gemaakt om ons te laten zien en je bent leekker in het zonnetje gezet met je verjaardag.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooie serie kerstkaarten in deze prachtige kleurencombinatie maakte je en wat heb je veel mooie verjaardagskaarten ontvangen, lekker van genieten xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette