Pagina's

dinsdag 27 december 2022

Kerstkaarten

Hallo allemaal,

Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Het werken op de 1e kerstdag was toch wel weer bijzonder. Zo leuk om onze bewoners nog een fijne dag te bezorgen. Allemaal netjes aangekleed en veel kerst liedjes gezongen. 
Ook met de familie hebben we het erg leuk gehad. 

Ik heb nog wat kerstkaarten om te laten zien, ik hoop niet dat ik jullie er  mee verveel.

***
Deze kaart doet mee bij:


***
Deze kaart doet mee bij:



***
Deze kaart doet mee bij:

En met deze kaart stond ik in de top 3



16 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes, nee hoor het verveeld niet
    wij hebben 1e kerstdag bij mijn ouders gevierd en 2e kerstdag lekker rustig thuis
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook leuke dagen gehad en gister een kerstdiner in elkaar gedraaid voor de bewoners en natuurlijk kerstliedjes gezongen was heel leuk tot 1 bewoner een zieke indruk maakte ... positief getest, pppfffttt dus eindigde met extra drukte! Hele leuke serie kerstkaarten Nicolette en nee het verveelt mij niet! Ik wil ook nog even doorgaan aankomende maand wat het was zo fijn om de kerstkaarten op tijd af te hebben dus kijken of ik alvast weer een paar series kan maken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo'n mooie Kerst had Nicolette. Het is alleen weer te snel voorbij... Je laat 'n prachtige serie kaarten zien hier, erg mooi gedaan! Mij verveelt het in ieder geval nooit...😉
    En proficiat met je fijne toppertje, leuk!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt eennprachtihe serie kerstkaarten gemaakt. Het verveelt mij niet. Ben zelf ook nog druk bezig. Ga gewoon door... Handig voor kerst 2023. Fijn dat je met de bewoners een mooie dag hebt gehad. Wij hebben gisteren met de familie lekker geten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie kerstkaarten, Nicolette. Mij verveel je er niet mee hoor. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches. Proficiat met je toppertje.
    Fijn dat het weer gezellig was bij je bewoners én dat het geslaagd was met je familie.
    Wij hebben 1e kerstdag gedinched bij Femke en Paul. Tweede kerstdag met z'n allen naar Simonis geweest (i.p.v. kalkoen van mijn moeder. Wij vonden dat te veel werk voor haar).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was het gezellig met elkaar he! Zo genoten! En je kaartjes zijn ook heel mooi.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo fijn om ook de bewoners een fijne dag te bezorgen. Heben ze bij ons ook gedaan en in de nacht liep ik met ene kerstmuts op. Iedereen gaat dan automatisch lachen! Zo leuk.
    Je kaartjes zijn allemaal heel mooi! Wil jij ook alles laten zien wat je dit jaar gemaakt hebt?
    Het gaat mij niet lukken, maar dan toch in de eerste week denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook altijd wel iets hebben, werken met Kerst.
    Het voelt bijna een beetje magisch.
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt met onze sketch, mooi, de rustige kleuren.
    Bedankt dat je meedoet deze maand met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful.Thanks for joining the challenge of Cheerful Sketches. Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunningly beautiful cards! Thanks so much for joining in our challenge at The Card Concept.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart! Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kerstkaarten NIcolette.
    Leuk hoe je de schets van Cheerful Sketches op je kaart verwerkt hebt!
    Fijne jaarwisseling!
    Nancy
    Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love your shaped cards and all of the detail on them is lovely! Thank you for playing along with us at The Card Concept.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner. ~DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier staan weer verschillende leuke modelletjes Nicolette, stuk voor stuk mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette