Pagina's

donderdag 15 december 2022

Kerstkaart week 50

Hallo allemaal,

Allemaal bedankt voor de kaarten en verjaardag wensen. Ik heb een leuke dag gehad met verspreid visite. Straks alle bloemen een plekje geven en de rest opruimen. Ik zal binnenkort een foto maken, want ik heb het idee dat niet alle kaarten al binnen zijn. Mijn kerstkaarten zijn inmiddels wel allemaal verstuurd en ik hoop dat ze deze week bij jullie aankomen. 

Mijn kaart van vandaag heb ik gemaakt als gastdesigner bij do-allkreatives. Het thema is deze keer een tunnelkaart. Ik vond het best een lastige uitdaging en de 1e kaart verdween daarom ook in de prullenbak, maar uiteindelijk lukte het en dit is het resultaat.





***
Deze kaart doet mee bij:


En de schaatsbaan is net opgegaan.
Wat een leuk gezicht weer al die schaatsende mensen zo vlak voor de deur




30 opmerkingen:

  1. Enige kaart Nicolette, nu na genieten van je verjaardagskaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de gave plaatjes en details
    leuk dat je zoveel kaarten hebt gehad
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nicolette.
    Mooi gemaakt.
    Nu nog na genieten van je verjaardag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Nicolette. Wauw wat een prachtige tunnelkaart. Zo mooi zoals je dit mooie dessin-papier gebruikt hebt. Ik denk dat ik hem een keer ga liften want ik ben er echt weg van en heb dit papier ook nog liggen. Natuurlijk verwijs ik dan wel naar jou hoor ;)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met dit mooie papier, en verrassende binnenkant! Wat gezellig al die schaatsende mensen voor de deur!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom nog een keer langs om je te bedanken voor je mooie kerstkaart, net uit de brievenbus gehaald!
      Groetjes, Eri

      Verwijderen
  6. wat een prachtige kaart is dit...
    en wat een leuk uitzicht met al die schaatsende mensen...
    Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je een leuke verjaardag gehad hebt..... lekker veel bloemen; maakt de verjaardag toch nóg feestelijker 🥰.

    Wat leuk dat jullie ook uitzicht hebben op de schaatsbaan.... hier ook 😁..... alleen hier totaal géén activiteit 🙈.

    Je tunnelkaart is méér dan goed gelukt Nicolette; wat een beauty!
    Ik hoop dat je mijn verjaardagskaart op tijd ontvangen heb. Hij is gelijk met alle kerstkaarten de deur uitgegaan, maar de 1 had de kaart binnen 3 dagen en bij de ander is de kaart meer dan een week onderweg geweest.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ben ik nog een keertje....
      Je prachtige kerstkaart plofte net in de brievenbus! Heel erg bedankt voor je kaart én je lieve woorden. Waardeer het zeer!
      xx

      Verwijderen
  8. Prachtige kaart Nicolette....en wat een verrassend leuke binnenkant!
    Mooi uitzicht hebben jullie....dat is genieten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je vandaag gastdesigner mag zijn.
    Een mooie kerstkaart heb je hiervoor gemaakt.
    Vandaag mocht ik ook van jou een leuke kerstkaart ontvangen, bedankt hiervoor Nicolette.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful vintage images and lovely card design. Love the decorated inside! Thanks for sharing with us at The Paper Funday Challenge. We look forward to seeing more of your lovely designs soon.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful images and design!
    Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}
    {Stencil Fun}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende tunnelkaart Nicolette en alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad, Nicolette.
    Je hebt een prachtige tunnelkaart gemaakt.
    Wat een geweldig uitzicht hebben jullie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart !!!!!
    Wat een leuk uitzicht !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie tunnelkaart gemaakt, met het leuke Maja papier, fijn dat je verjaardag geslaagd was.
    Ik heb je mooie kerstkaart ontvangen, dankjewel!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The card is beautiful I'm thrilled to bits.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart, leuk model maar begrijp dat dit niet makkelijk is.
    Wat een leuk uitzicht op de schaatsbaan. Ik woon ook aan het water, maar dat ijs is nog te dun, dan moet het echt nog veel langer vriezen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je leuke kerstkaarttag, met die schattige gnoom!!!! hij viel vandaag in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een chique kerstkaart heb je er van gemaakt. Leuk model.
    Gezellig zo met de ijsbaan voor de deur.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart en leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag Nicolette! 💐 Wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En wat wonen jullie lekker vrij aan de voorkant! Je hebt een prachtige tunnelkaart gemaakt, ik zou niet weten hoe dat werkt. Ziet er erg mooi uit.
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al zo’n mooie tunnelkaart Nicolette, wat een klus maar zeer geslaagd!
    Hartelijk bedankt voor je prachtige kerstkaart die vandaag bezorgd is, ben er erg blij mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige tunnelkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je mooi kerstkaartje, die is vandaag bij mij bezorgd.
    Jij zit echt wel eerste rang met de schaatsbaan zo voor je deur, dat is genieten.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh.... hij is heel goed gelukt! Het is best een lastige techniek, je moet er echt even voor gaan zitten, maar dank je wel dat je gastdesigner wilde zijn!
    En fijn dat mijn kaart is aangekomen, ook al was hij dus niet op je verjaardag zelf...
    Wat leuk van die ijsbaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart! supermooi model met prachtige materialen gemaakt. Wat leuk de schaatsbaan voor de deur. Mijn man heeft gisteren en vandaag op een een klein meertje bij ons in de buurt geschaatst. Vandaag viel de dooi er al weer in... Dus kort maar hevig... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great card! Lovely paper intergration! Thanks for stopping by A Place To Start !
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Challenge Blog
    613 Avenue Create , Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sorry for the belated acknowledgement for MLCCB! Thanks for sharing with us during the Nov 1-Dec 15 challenge competition! Your card is lovely both inside and out! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey, I'm back for THICC to say thanks for linking up our challenge that's been extended through the Christmas & New Year holiday. --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette