Pagina's

maandag 20 juni 2016

Felicitatiekaart

Hallo allemaal,
Ik weet niet of jullie dat ook wel eens hebben dat je een bepaalde mal graag wil hebben en als je hem dan eindelijk hebt je hem niet gebruikt. Nou dat heb ik dus en het was met de waterpomp op deze kaart. Ik heb hem zeker al een half jaar liggen en nu eindelijk gebruikt. Voor deze kaart heb ik een DDB boekmal gebruikt die ik enige tijd geleden van mijn zus Caroline heb gekregen.
De kleuren komen niet helemaal goed over. Zal wel door het slechte weer komen dat het te donker is.

Deze kaart doet mee bij:
webshop-anmacreatief- bingo : bloemen-paars-parels

Tot de volgende keer!



23 opmerkingen:

  1. Mooi geheel !
    Ik herken dat wel, graag iets hebben en dan....
    doe je er niets mee !!!!!
    Op een dag komt hij toch van pas !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou deze waterpomp komt goed tot z'n recht op deze kaart, daar heeft hij vast op gewacht ;) mooi geheel!!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing card. Many thanks for joining us at the challenge of Card and Scrap. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is wat met ons hè Nicolette...hebben, hebben...voor het dan gebruikt wordt???? Maar nu dan toch uit het stof gehaald, hihi. Je boekkaart is prachtig geworden en Caroline zal het heel leuk vinden dit te zien! alles past heel mooi bij elkaar en het plaatje geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Nicolette, mooie kleuren en plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie boekenkaart Nicolette!
    Leuk plaatje,leuke kleuren en mooie mallen heb je gebruikt...ken dat wil je iets graag heb je het gebruik je het weinig of niet,maar ik heb ook dingen waarvan ik eerst denk dat ga ik niet vaak gebruiken en gebruik het juist dan heel veel.
    Ik heb ook altijd heel hard geroepen ik ga echt NOOIT stempels inkleuren en nu doe ik niet anders haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha hebben hebben hebben..... ik heb hem ook nog steeds niet gebruikt hoor dus heel herkenbaar. Wat leuk om te zien dat je de boekenkaart hebt gebruikt. Je kaart is erg mooi.
    Liefs en kusje van je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat wel heel mooi op je kaart, dat heb ik dus ook, moest persé de waterlelie hebben en nu..doe ik er niks mee..de stans die onder het plaatje zit, is ook een van mijn favorieten, je kaartje is top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende boekkaart Nicolette. Je hebt hem prachtig bewerkt zeg en je pomp doet het hier wel heel goed hoor. Prachtig geheel en wat houd ik zelf ook van de kleur en zeker ook in combinatie met kraft. De boekkaart heb ik zelf ook en daar werk ik ook heel graag mee. Je kunt op die twee kanten leuke verschillende dingen doen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie boekkaart Nicolette. En het hebben van mallen die je nog niet gebruikt hebt, daarmee ben je echt niet de enige! Hier zit er nog zo één!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je boek is heel mooi geworden en de waterpomp past uitstekend bij het plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige boekkaart heb je gemaakt Nicolette. Mooie kleuren en mooie stansen heb je gebruikt. En dat van iets kopen en wachten met gebruiken is héél herkenbaar *bloos*.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A delightful floral creation for our theme this week, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kjempeflott kort. Liker "sommer-diesene" du har brukt.
    Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik neem me wel eens voor om eerst alles te gebruiken wat nog nieuw is voordat ik iets nieuws koop...Hmmmmm...dat lukt nooit. Het moet ook van pas komen. Net als jouw waterpomp. Die plak je niet overal op. Maar op deze kaart past ie uitstekend. Je boekkaart is heel mooi geworden!

    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk geworden zo het geheel.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik herken het ook wel een beetje moet ik zeggen!
    Maar nu heb je het toch mooi verwerkt op je kaartje Nicolette....leuk hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow, eine tolle karte hast du gewerkelt.
    vielen dank für deine teilnahme bei der friendship challenge.
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card.
    Thank you for sharing over at Allsorts this week;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for joining at Friendship Challenge with your card. Greets Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie boekkaart! En ja, heel herkenbaar: iets zo graag willen hebben, aanschaffen en vervolgens niets mee doen...
    Dank je wel voor het meedoen met de bingo challenge bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette