Pagina's

zaterdag 18 juni 2016

Vakantiekaartje

Goedemiddag,
Ik heb gisteren deze kaart zitten maken. Mijn schoonouders komen morgen terug van 3 weken wandelen in Limburg en het Zwarte Woud. Het leek me leuk om er een kaart van Duitsland op te verwerken. Dus even aan mijn man gevraagd of hij nog een oude wegenkaart had die ik mocht verknippen. En het pijltje vond ik zomaar leuk. Vroeger als wij kaarten verstuurde zette ik altijd een kruisje op de kaart, zo van: bij het kruisje zitten wij. 
Ik zet altijd een welkom thuis bloemetje neer en nu heb ik er ook een kaartje bij gemaakt. En net voor de bui de bloemen al daar neergezet, kom ik thuis ligt de kaart er nog. Dus zo nog even terug....

Deze kaart doet mee bij:


18 opmerkingen:

  1. Wat GAAF gedaan Nicolette.....dat ga ik onthouden....een oude landkaart....perfect!
    Je hebt een prachtig kaartje voor je schoonouders gemaakt hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, mijn Moeder zei altijd: wie zijn hoofd niet gebruikt moet zijn benen gebruiken...( dus nog een keer) Altijd leuk om even een bloemetje neer te zetten dat komt zo gezellig thuis na een vakantie! Nu worden ze ook nog met een prachtig kaartje verrast! dubbel feest!!! Heel leuk bedacht met de landkaart Nicolette!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Nicolette,
    heel lief en attent om een kaartje neer te zetten. En het kaartje is ook nog eens ontzettend leuk! Grappig wat je schrijft, dat het kaartje op tafel lag toen je terugkwam. Wel herkenbaar....af en toe.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om een echte landkaart te gebruiken, en met het pijltje erbij! Je kan bij zoveel blogs nu je kaart kwijt, het past echt bij heel veel thema's. Heel leuk gedaan! Enne.... handig dat je nog een keer terug moet om de kaart nu ook echt neer te zetten haha.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een sufferd zeg!!
    Schitterend kaartje heb je gemaakt,die zullen ze echt heel leuk vinden!
    Dijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette,
    ja, soms..ben je gewoon te haastig en moet je nog een keer, maar wel lief om een bloemetje neer te zetten en je kaartje is ook heel leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan zo...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van je om een bloemetje neer te zetten bij thuiskomst en dan nog zo'n leuke kaart erbij...dat zullen ze zeker waarderen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, en wat lief dat er bij thuiskomst van je schoonouders een kaartje en een bloemetje staat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor Nicolette, super leuk toch als je thuis komt en er staat zo'n leuke kaart op tafel bij een mooie bos bloemen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome card! Thanks for playing with us at Scrapping4FunChallenges. Hope to see you again next week.
    Good Luck!!!

    Jenna, DT ♥
    Jenna's Design

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk idee om een echte landkaart te gebruiken. Mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicolette wat een leuke kaart voor je schoonouders als welkom thuis. Heel nooi gemaskt met deze materialen. De kaart fiets het er erg leuk op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nicolette,
    Wat een super leuk idee ... prachtige kaart geworden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super awesome card, love the map background.
    thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A fantastic creation! Thanks for sharing it at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a fantastic summer card you made :-)) I like your image.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette