Pagina's

donderdag 23 juni 2016

Fijne dag met nattigheid

Hallo allemaal,
Je zal wel denken wat een rare blog titel. Maar dat komt door twee dingen. Laat ik eerst maar met mijn kaart beginnen. Ik ben begonnen met kleuren. Heb hier via Petra zeer bruikbare tips en filmpjes doorgekregen en daar mee aan de slag gegaan. Voordat ik tevreden was, zijn er af veel afdrukjes in de prullenmand terecht gekomen. Maar al doende leert men, toch?
Dit is het resultaat. Mag ik zeggen dat ik best wel tevreden ben?
De digi heb ik een keer gewonnen en kan ik nu eindelijk gebruiken.

Deze kaart doet mee bij:

En dan nu nog even over de nattigheid. Vannacht heeft het hier zo hard geregend dat mijn auto onder water is gelopen. De straat was tijdelijk niet meer zichtbaar.
Nu alles drogen en de stank er uit krijgen van het grondwater.



20 opmerkingen:

  1. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt, Nicolette. Erg mooi ingekleurd ook.
    En oeps...dat zal vanochtend even schrikken geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei....wat erg....daar heb je misschien nog best lang last van! Je hebt een prachtig kaartje gemaakt Nicolette!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel oefenen met kleuren en lekker veel filmpjes bekijken Nicolette, in het begin is het best lastig! Je kaartje is heel tof geworden! En o, o ik heb met delen van Nederland te doen zeg! En ik denk dat je verre van vrolijk bent, al die natte bende in je auto! sterkte ermee!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk enorm bedankt voor je inzending naar Scr@p-Cards!!!!

      Verwijderen
  4. Oefening baart kunst! Ik vind deze echt goed gelukt!
    Je kaartje is mooi geworden!
    Jeetje wat een water is er gevallen, ben benieuwd wat ons in het zuiden des lands nog staat te wachten vandaag.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolette. ..je kaartje is leuk geworden.
    Het blijft gewoon veel doen en veel oefenen maar het is wel heel leuk om te doen.
    Dat is balen van je auto ....hoop dat wij het hier nu droog houden wij hadden dat een paar weken geleden dat hier het hele dorp onder het water stond.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook veel nattigheid. Straat stond blank vanmorgen. Op mijn werk 2 ondergelopen kelders waar mijn magazijnen zijn dus rotdag...morgen alles dubbel doen.

    Je kaartje is prachtig geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolette..en ik zit hier te puffen, het is bloedheet hier en geen druppel regen gehad..
    Mooie kaart heb je gemaakt, dat inkleuren is echt niet mijn ding..knap gedaan..
    Hoop dat je de auto weer snel droog krijgt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart en het kleuren gaat je al aardig af!
    Het is te hopen dat je auto snel droog wordt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een leuke kaart geworden Nicolette. Wat een pech met je auto zeg, ik hoop dat je hem weer goed droog krijgt. En dat je hem aan de praat krijgt.
    Groetjes, Eri
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is in ieder geval goed gelukt hoor, het blijft inderdaad oefenen, oefenen, oefenen. Ik doe ook niet anders haha. En je kaartvorm is ook superleuk.
    Nee he, weer je auto onder water. Dat is al de 2e keer! Hopenlijk krijg je snel de grondlucht eruit.
    Liefs van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is zeker goed gelukt, je mag er trots op zijn!
    Wat een ramp hè al dat water, hier in Brabant hebben we tot nu toe nog geluk maar vrees dat we er ook wel weer aan moeten geloven...
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het kleuren gaat je steeds beter af Nicolette, wat een leuke digi trouwens, je kaart is een schatje geworden.
    Van het onweer heb ik niets gemerkt, was in diepe slaap.
    Ik hoop dat je auto weer spic en span wordt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk dit kaartje Nicolette...het is je prachtig gelukt om die digi zo mooi ingekleurd te krijgen...
    en wat vervelend dat al die nattigheid zoveel narigheid heeft gebracht....succes met het herstel van de waterschade...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a sweet card, I love that image and your beautiful colors! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card, thanks for sharing with Inspiration Destination and good luck. Wendy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is super mooi. Jeetje wat balen zeg van je auto! Als ik dit zo lees nog een hele klus, ik hoop dat de lucht er snel uit gaat.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart,Nicolette.Superleuk model.Prachtig ingekleurde digi.Ja,het was stormachtig weer overal.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card with a cute image, thanks for sharing at at Alphabet Challenge.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette