Pagina's

vrijdag 17 juni 2016

Van harte

Hallo lieve lezers,
Ik heb vandaag deze kaart om te laten zien. Ik vind het heerlijk om te borduren en dan te combineren met andere materialen.
Dat heb ik ook met deze kaart gedaan.
Deze kaart doet mee bij:
craftingfromtheheart-anything goes

Ik heb nog een vraagje aan jullie. As vrijdag trouwt er een collega van mij en nu hebben alle bewoners een kaart voor het bruidspaar geschreven. Maar we willen dit op een leuke manier aanbieden.
Wie heeft er een leuk idee om dit in te pakken of er iets leuks van te maken?

Leuke dag!

17 opmerkingen:

  1. Je kaart is super Nicolette, je borduurwerk echt keimooi,vind het altijd erg mooi om borduurwerk terug te zien komen op een kaart!
    Met je vraag kan ik je niet helpen, zo creatief ben ik helaas niet maar verwacht nog wel reacties van andere blogmaatjes!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette, wat een pracht van een kaart is dit. Zulke mooie kleuren en de combinatie borduren en scrappen vind ik heel leuk. Sorry, van de week al even met je meegedacht over de bewoners....... helaas.
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Nicolette, leuk gecombineerd met het borduurwerkje, 3D en het mooie papier.
    Over jou vraag over het aanbieden van de kaarten, dacht ik misschien alle kaarten op een dienblaadje leuk verpakt in cellofaanpapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Nicolette. Prachtig borduurpatroontje weer en lekker zonnig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart nicolette!
    Leuk om het borduurwerkje met het scrappen te combineren...vind ik zelf ook altijd leuk om te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Mooi is het borduurwerk.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan Nicolette.
    Het borduurwerk staat er ook heel mooi bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. The orange and green turns out so lovely, and your detailed stitching is a perfect match to the embellishments you used. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nicolette
    Je kaart is prachtig, mooi geborduurd en zo mooi van kleur.
    Ik zou alle kaarten op een groot stuk karton maken, kunnen ze er als een schilderij naar kijken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolette,
    je hebt alles heel mooi gecombineerd op deze prachtige kaart, het borduurtje is super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk die combinatie van verschillende technieken. En over het aanbieden, tja..dat weet ik niet. Daar ben ik niet zo goed in.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Nicolette!
    Misschien is het een idee om elke kaart in cellofaan zakje te doen, hier gaatjes in maken en dan met een mooi lint samenbinden! Succes....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Nicolette. Leuk de combinatie van verschillende technieken. De kaarten in een mooi album doen of opplakken of stevig karton en dan inbinden. Succes met het zoeken naar de ultieme oplossing.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart is het geworden Nicolette....en de ronde tekst stempel is leuk he....ik gebruik hem ook vaak!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is beautiful! I love the design and stitching you've included. Thank you for joining us at Craft Your Passion. We hope to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love your color choices in this card - lovely! Thanks for joining the Simply Create Too challenge this mo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow, what an amazing card. Thanks so much for joining our Challenge at http://fadengrafik-challenge.blogspot.de
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette