Pagina's

maandag 13 juni 2016

Vaderdag

Hallo allemaal,
Ik heb vanmorgen deze kaart voor mijn vader gemaakt. Heb weer geprobeerd om er iets totaal anders van te maken dan ik normaal gesproken doe. Maar op de één of andere manier heb ik het idee dat het saai of niet leuk is.
Ik lees graag wat jullie er van vinden.
Deze kaart doet mee bij:
abitmoretimetocraft - Anything goes
2creativechicks - Anything goes
cardz4guyz - Father's day
craftycalendar - Father's day
*craftysentiments - Anything goes 



  

16 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Nicolette....en het is zeker niet saai! dank je wel voor je lieve berichtje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal niet saai Nicolette!!!
    Ik vind het echt een mannenkaart, lekker strak en niet te veel poespas. Zelf moet/wil ik ook nog aan de slag voor Vaderdag, maar vind het altijd zo lastig.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is allesbehalve saai hoor Nicolette,zo veel mooie dingen te zien en prachtig papier,ik vind hem wel geslaagd!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG dit kaartje Nocolette....zo een mooi papier wat je prachtig gecombineerd hebt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolette,
    Vind je kaart wel leuk ,maar ik snap wat je bedoelt ik heb dat ook vaak dat ik de mannenkaarten te saai vind ....mis dan mijn bloemetjes haha. Ook je trouwkaart van gisteren is erg leuk ....maar ook daar mis ik dan de bloemetjes haha ...vind dat bij anderen altijd toch wel leuk ,maar als ik dan zelf bezig ben wordt het toch vanzelf weer een volle kaart ,daarom maak ik ook nooit cas kaarten ,lukt me gewoon niet haha
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi papier, mooie sketch, mooie heldere kleuren.....maar ook ik mis toch wel iets. Misschien toch een plaatje of anders een wat grotere tekst erop bv.
    Lastig hoor een vaderdagkaart. Daar begin ik dus ook gewoon niet aan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk hoor Nicolette. Het papier maakt dat hij niet saai is. Ieder heeft zo zijn eigen stijl, en het is leuk om daar eens van af te wijken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunt met mannenkaarten niet zo heel veel. Denk dat ie voor jouw vreemd over komt omdat de kleuren hetzelfde zijn. Dat geeft ook altijd een apart effect.
    Vind hem wel stoer!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe kaart met leuke dessinpapiertjes.
    Ik vind het uni-kleurige wel tof, maar misschien mis jij iets contrasterends?
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap wat je bedoelt Nicolette. Misschien iets van rood erop. Of de stempel of die vierkantjes rechtsonder of je eye lets weer te voorschijn halen! Touwtje erdoor! Maar op zich is hij best leuk geslaagd hoor.....
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicolette,
    de papiertjes passen allemaal heel mooi bij elkaar, misschien had je alles moeten matten met wit, dan oogt het wat frisser, of wat rood erbij..lijkt me ook leuk..
    Toch is het een hele mooie kaart geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A super cool monochromatic card. Good colour tones. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Guyz. Caz. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicolette,
    ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind hem wel erg leuk. Misschien heeft Ans gelijk, met dat matten. Ik werk in en verzorgingshuis met een deel thuiszorg, maar ook ons huis wordt in de toekomst verpleeghuis. Grappig..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat bedoel ik nu Nicolette,jij bent ook niet zo tevreden.
    Mannenkaarten zijn toch al zo moeilijk om te maken, toch heeft je kaart wel iets, ik vind hem wel tof zo in het blauw.De tip van Ans is wel een goede tip.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mannenkaarten vind ik zowieso moeilijk en gauw saai. Maar doordat je verschillende dessins hebt gebruikt is ie beslist niet saai. Mooi gedaan!

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Brilliant card. Ideal for men and what a great way to use up paper scraps. Thank you for joining us at Crafty Calendar Challenge,
    Katrina x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette