Pagina's

zondag 12 juni 2016

Trouwkaart

Hallo allemaal,
Ik zit op een koor en daar verkoop ik met enige regelmaat mijn kaarten. Omdat niet iedereen dezelfde stijl heeft, probeer ik toch wel verschillende soorten kaarten te maken. 
Zo ook deze. Heb hem vrij strak gehouden.Maar zelf ben ik toch meer van de bloemen en strikjes ed. Ik heb hiervoor de sketch gebruikt van Match the sketch. En heb er alleen maar pareltjes aan toegevoegd.


Deze kaart doet mee bij:
*craftysentiments -anything goes
inspirationdestination - anything goes
matchthesketch - sketch


20 opmerkingen:

  1. Deze is toch ook wel erg mooi,je hebt mooi papier gebruikt!
    Fijne zondag nog en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat toevallig! Heb net dus ook een kaart voor deze challenge gemaakt. Ik moet hem alleen nog plaatsen. Ach ja, zussen he hihi.
    Liefs Caroline

    ps: maarre..... hij is echt heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card I like the fun image
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige kaart !!!
    Mooie uitwerking van de schets !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card and image. Thanks for joining us at Inspiration Destination. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me again. I still think the your card is great. Thank you so much for joining us at Crafty Sentiments Designs. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Juist leuk dat je verschillende stijlen maakt Nicolette, deze kaart is lief vind ik. De sketch is mooi uitgewerkt en het plaatje is echt leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent van alle markten thuis Nicolette....ook dit is een leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart in zachte kleuren, Ook je Holland kaart met borduurwerk vind ik tof. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je gemaakt Nicolette,
    ik vind de kleurtjes en het plaatje erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Nicolette...wat een grappig plaatje erop....zooooo leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik hou er van wel, van dat strakke, super! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje, ook de kleuren. Grappig plaatje. Leuk dat je elke keer een verschillende stijl gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor! EN ik vind het juist leuk als mensen allerlei stijlen doen en uitproberen. Dat houdt het verrassen te koen kijken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart. Deze stijl is ook erg leuk hoor!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoveel mensen, zoveel wensen.
    Het leuk om wat af te wisselen, zo heb je voor ieder wat wils. Ik vind dit echt een heel geslaagd kaartje, hier hoeft ook echt niets extra's meer bij.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaartje geworden, en soms vallen dit soort kaarten nog beter in de smaak dan met de bloemen enzo erop.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is fabulous! The image is super cute, and the details on your card are beautiful. Thanks for much for joining us at Craft Your Passion. We hope to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deine Karte ist ein tolles Werk geworden, die Details gefallen mir sehr gut. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Viele liebe Grüße, Fanny von www.stampinwithfanny.de

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a sweet image and i LOVE the pink. Thanks for joining us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette