Pagina's

dinsdag 14 juni 2016

Vlinderkaart

Goedemorgen,
Bedankt voor jullie reacties op mijn vaderdag kaart. Ik kreeg goeie bruikbare tips die ik zeker zal gaan gebruiken. Maar of ik nog een keer zo'n kaart ga maken, dat weet ik nog niet.
Om in mijn eigen stijl te blijven heb ik gisteravond deze kaart nog zitten maken. 
Deze kaart doet mee bij:
2creativechicks - anything goes
craftaddiction - bloemen en vlinders
craftingfromtheheart - anytging goes
de-egel - dier op je kaart
our-crafty-corner - anything goes
thesketchychallenges - sketch and/or butterfly
sketchtanten - sketch






21 opmerkingen:

  1. Mooi met deze kleurtjes en lieve vlinders!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Rimmie, super mooie kleurencombinatie !
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van CraftAddition !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine sehr schöne Umsetzung des Sketches.
    Toll gemacht. Vielen Dank für die Teilnahme bei den Sketchtanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi zussie, haha zo ken ik je weer met je kaarten. Erg mooi is-ie. Mooie kleuren en leuke sketch!
    Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Nicolette!
    Is weer een echte Nicolette kaart geworden,hele leuke kleurtjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel vlinders maar erg mooi...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit is meer jouw stijl,erg mooi,prachtige kleuren!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How utterly beautiful! Love the circle of butterflies in the background!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt je ook uitgeleefd op je vlinders Nicolette!
    En hebt een heel lief verjaardags kaartje gemaakt! Ook je kaart hieronder heb ik nog gezien en ik zou naast dithele mooie papier ook nog iets meer gemat hebben zoals de cirkels, maar ik vind 'm zeker ook heel mooi!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolette,
    dit is echt een kaartje van jouw hand, mooie kleurtjes,leuk het plaatje in de vlinderstans,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart hoor, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje Nicolette, ik begrijp dat dit meer jou stijl is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such s beautiful card and fabulous use of the Sketch.
    Thank you for joning us at the Sketchtanten and a hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje! Leuk al die vlinders! Dank je voor het meedoen bij de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicolette,
    Prachtige vlinderkaart Nicolette!!
    Fleurige kleurtjes heel mooi met de vlinders.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart met die vlinders! Leuke plaatjes blijven dit toch!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke vrolijke kaart in snoepkleurtjes Nicolette.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi just love this design the butterflies are super gorgeous Thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een wat late reactie, maar ik wilde je laten weten dat je een super creatie voor de juni uitdaging van de Egel hebt gemaakt. Mooi ook de vlinders als blikvanger. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met plezier
Lieve groetjes Nicolette